Scooter custom show 2009

Advertisement - register to remove this

lijkt me leuk om heen te gaan om nog wat laatste ideeen op te doen voor het afwerken van de scooter!

iemand hier van het forum die er met zn eigen scoot zal staan?
 
klopt indd op de site kna je je inschrijven wel snel doen beperkte plaatsen.!

net te horen gekregen dt ik met me broer zijn auto er heen ga chevy c1500 lust wel benzine stoelen zitten heerlijk plek voor 4 scooters.. of... veel bier ;)
 
Het is gewoon net zoals de motorbeurs utrecht he, niet echt een plek om nou met een krat bier rond te lopen? of je moet er een heel weekend blijven ofzo :) en dan naar een duitse discotheek gaan met allemaal meisjes die je negeren :D
 
Het is gewoon net zoals de motorbeurs utrecht he, niet echt een plek om nou met een krat bier rond te lopen? of je moet er een heel weekend blijven ofzo :) en dan naar een duitse discotheek gaan met allemaal meisjes die je negeren :D

JOU negeren of iedereen negeren? :*

lijkt mij ook wel interresting om een keer te gluren , en vooral wat foto's te maken.\

volgens is mijn scooter daar wel al eens geweest ,ik alleen niet 8P

of was dat nou ergens anders?

maar is wel een eindje weg ..

maar deze beurs is dat dus ook met nieuwe onderdelen etc. ?
 
Last edited:
Ik ben er weleens geweest. Leuke beurs je ziet vooral de meest wazig verbouwde scooters en ook veel polyesterwerkjes. Maar ook voor nieuwe parts en bijv. interessante technische dingen zoals sprint frames van bepaalde teams.

Ik zou me best graag aanmelden maar mijn scooter is nog lang niet af, hoewel er wel een kleine kans is dat ik het red voor einde feb. maja dan ben ik al te laat met aanmelden.
 
lagge ik wil wel maar heb zelf geen vervoer :(
en me ouders willen me niet brengen
maar ja ik heb nu al zin in de sbo scooter sprint Nijmegen.
lekker in mijn stadje 8P
 
lijkt me supervet, alleen jammer dat het de zaterdag na carnaval is,
denk niet dat mn beurs het dan nog toelaat om te gaan jammer genoeg.
we zien wel, hopelijk wel aanwezig, kan iig wel wat optische ideeen gebruiken :W
 
Ik heb me een ongeveer 2 maanden geleden voor aangemeld. Nog erbijgezet wat er allemaal opkomt tegen de tijd dat show begint. Maar ze hebben me niet eens antwoord verstuurd. Zeg dan op zijn minst dat je mij daar NIET wilt hebben:mad:
 
Back
Top