SBO Sprints 08 - Slap SBO geouwehoer # 21

Status
Not open for further replies.
Ik heb ook nog een sr staan 8P

Nee ik moet gewoon even een zien te fixen, maar dat gaat gewoon een tijdje duren. Lijkt me niet dat ze opeens allemaal verdwenen zijn :p
 
Pff zo he, 2 dagen bezig geweest met de achterkappen van Basje en mij. We hebben ze gemaakt uit vacuum maar ik kan jullie vertellen dat is niet simpel! Helaas ging het niet helemaal goed, straks foto's :)

@RobinL: Hmm, ik heb nog een Evo 1 liggen maar vind het eigenlijk te zonde om het weg te doen.. maar ze zijn nog wel te vinden hoor :)
 
Haha, kapjes liggen nu in me zelf gemaakte oven :+ het is daar 50/60 graden nu, bakt lekker door zo. Vacuum pomp staat op -1 bar (klopt niet helemaal dus zal wel op 0.8 zuigen) alleen in de tweede mal zit helaas een lek waardoor hij niet goed drukt maja we zullen zien, vanavond de eerste kap lossen.

De banana's zijn ook langsgeweest en hebben ook wat sexy foto's geschoten :W
 
Pia evo knalt echt wel hard opzich. In de std klasse reden meer mensen met een evo dan met een speed geloof ik. Op een gegeven moment in de finales @ kloosterzande 3 evo zipperts en 1 zielig sonicje.
 
De banana's zijn ook langsgeweest en hebben ook wat sexy foto's geschoten :W


Ik heb daar dingen meegemaakt jongens :p Die Kees is een manneke hoor. Basje is ook een man :W komt zo uit New Kids From The Block vandaan :D

Was iig echt lache, alleen heb ik een hele dag lopen poetsen, en dat was minder :+
 
ben trouwens wel benieuwd, kees maakt voor bas een lichte zip, bas is zelf licht en heeft mijn blok :), gaat wel knallen denks :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top