SBO Sprints 08 - Slap SBO geouwehoer # 20

Status
Not open for further replies.
licht er maar net aan wat je wilt doen.
vorig jaar reden er al 2 behoorlijk nette zipjes van hem rond.

Thanx!

@Kees, het zal niet zo veel op ''beunen'' aankomen. op de 1e wedstrijd komend seizoen staan er uiteraard weer 2 netjes opgebouwde zipjes aan de start :) Spreek je!
 
Oke dan, maar je hebt die sponsor toch wel ergens voor nodig lijkt me :p

Sponsors hebben is heel goed hoor :) Ben net bij Blommerde Machine Service geweest om het gort frezen van me carter en passend te maken van me balhoofd door te spreken :p
 
Nohh ga je dan ook 2x zo hard?! :+ :D

Eindelijk een bank die ook echt in de buurt staat, dus hopelijk gaan we volgend seizoen wel wat harder inderdaad :p aan het cilindertje zal het niet liggen igg ;) Cilinders moeten alleen nieuwe zuigers en dan zijn ze beide al nagenoeg klaar om de bank op te gaan.

@Kees, we krijgen olie, smeermiddelen, reinigers etc het is niet zo dat we nu een hóóp kosten mislopen. Maar het is zowiezo leuk en het lijkt allemaal ook wat profressioneler te worden deze sport op deze manier.
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=JDzPSof0S-A&feature=related"]YouTube - Makiko- een barg die he un krul in de steert[/ame]
 
Haha hier nog een :p

Zipwin, herken je je carter nog terug? :D

301120081193.jpg




Naaaaarrrr:





051220081231.jpg
 
pepijn je bent lekker bezig indd ! en het geeft een profesionele sfeer !

edit: @ kees die fotos kunnen groter :p
 
Last edited:
zo stuurpen is ook af.
stuur samen met stuurpen 900gram. (is dat veel? kan volgens mij nog wel lichter tog?)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top