Wat ik op vakantie een keer tegen kwam was een nrg met een zip2000 stijl carterkap. Dit schijnt dus voor te komen bij buitenlandse nrg's. kwam een foto tegen: dit dus
heeft iemand ervaring met het sprinten met een originele waterpomp @ mina?
als dat een beetje werkt, kan ik namelijk mn accu weglaten, wat dus weer wat gewicht is.
oke ja dat het wel goed koelt dat wist ik wel, maar als je al zegt dat het in vermogen gaat schelen, vanwege de weestand (eigenlijk heel logisch) dan neem ik liever een kleine accu voor lief
Als je snaartje breekt is het ook afgelopen...
Gewoon je temp meter in de gaten houden en een backup accu mee nemen. dat gaat hier al 4 jaar zonder problemen
Als je snaartje breekt is het ook afgelopen...
Gewoon je temp meter in de gaten houden en een backup accu mee nemen. dat gaat hier al 4 jaar zonder problemen
Overigens reed/rijdt tom/rene ook met een originele waterpomp op mina. En om nou te beweren dat zij slecht rijden of een halve pk te kort komen? Dacht het niet. Sterker nog. hiermee is de snelste tijd van Nederland mee gereden (zonder lachgas)