SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 5

Status
Not open for further replies.
Why not :+

Ding moet toch ingerede worden ? :*
Ff kijken of het bandje goed plak etc :#


110,120,130 geen enkel probleemmmmm..


:~
 
@sbo crew, sponser jezelf watknip tangen.. en ga gaskabels knippen ;) leren ze het vast wel.

Btw ff starten dus niet rijden is toch wel toegestaan?
 
zolang je maar niet als een dolle aan de gashandel gaat lopen trekken. gewoon warmdraaien of staand iets testen dus.
 
hebben mensen trouwens al hun protectie in orde? waar ik namelijk nog aan dacht zijn pocketbike pakken. die zijn volgens mij kwa gewicht net zo zwaar als de kleding die je nu tesamen aan moet, en daar zit in sommige de juiste protectie al in. mischien een idee voor de mensen die nog niks hebben.
 
die van mij is nog onderweg :D

Trwns scooters starten sochtends is echt kut :X ik heb na zon lange dag t ook wel gehad met die tering herrie :D
 
Hokje van mij wilde vandaag wel .... Pappa moest natuurlijk ook nog een stukje rijden..


Hij durfte alleen niet op de knop te drukken *D
 
hebben mensen trouwens al hun protectie in orde? waar ik namelijk nog aan dacht zijn pocketbike pakken. die zijn volgens mij kwa gewicht net zo zwaar als de kleding die je nu tesamen aan moet, en daar zit in sommige de juiste protectie al in. mischien een idee voor de mensen die nog niks hebben.

Ik heb de mijne igg al in orde :W

jorinpak.jpg


En nieuwe handschoenen in vangst mogen nemen van de sponsor 2Tires :).

jorhandschoen.jpg
 
die van mij is nog onderweg :D

Trwns scooters starten sochtends is echt kut :X ik heb na zon lange dag t ook wel gehad met die tering herrie :D


Moet je denken dat we pas bij XSH zaterdag en zondag banken zondag avond het ook wel gehad hadden...

22 uur dat gejankt moeten horen op de bank:eek:

Af en toe hoor ik het nog in me oren :#:+
 
Vandaag ff wezen blazen met het frame! :D
Godver das nog wel ff wennen, maarja, nog een paar weekjes de tijd dus komt dik in orde. :p

Filmpjes komen zondag wel.
 
ff tussendoor...
Wat vinden jullie van het SBO magazine ? :)

Het is namelijk voor... maar ook door jullie !
Wat vinden jullie het meest interessante etc.
 
Ehh... Ik vind hem in zijn geheel super eigenlijk! Lijkt me leuk als er ook echt een verslag wordt gemaakt van het racen/sprinten en dan ook een kampioenschap lijst erbij.
 
Het luc foekema boekje :+ Erg lang stuk wel van hem. 5 of 6 bladzijdes? Voor de rest is het echt chill boekje, zit alweer op de volgende te wachten hoor :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top