SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 9

Status
Not open for further replies.
hij was toch de bocht uitgevlogen of was dat iemand anders,
Dan zal hij wel wat onkruid aan boord hebben ,
wie speezkeesz?
die ging rechtdoor het grasveld in :p dus dan zal hij indd ongewtijfeld wel wat bende aan de scooter hebben:p:*
 
jullie moeten ook een stuur monteren als jullie gaan knalle, want een bocht pakken die je niet alleen door je knie op de grond te zetten ;)
 
dan heb jij niet goed opgelet mol;)

Owh ja en kees bedoel jij die 5 lagen stof en bloemetjes die ook op mijn hok zitten8P

haha oke:p naja met dat street cruize op die test weg op damwoude was de treeplank weer bijna horizontaal:p
ja indd jounes is nu niet meer zwart met geel meer maar eerder stofbruin met lichtgeel:p
 
@ MWS'ers
Jullie vinden het toch niet erg als ik jullie zie en MOST WANTED SPRINTERS begin te roepen. Ben meestal altijd erg meelig, en gooi er altijd onzin uit.

Zo niet moet ik me aanpassen vandaar die vraag



En nee ik ga niet kenny zijn megafoon pikken en daardoor roepen ;)
 
Doe wat je niet laten kan :D


weet waar je aan begint :p


en ik heb die megafoon niet nodig omdat ik hard genoeg kan schreeuwen.

Word igg lachen dan zondag.

MOet ik nog wat takken en limburgs onkruid meenemen,
Of rijden jullie zonder deze dingen op meetings.

Want zoals ik begrijp is het nogal hip om tijdens het teste wat natuur mee te nemen
 
Neem maar wat gras mee. Roosendaals gras is toch wel wat bitter van smaak. Ik ben benieuwd hoe limburgs gras smaakt, anders moet ik een keer bij je komen test rijden.
 
Hier hebben we heuvels en geen bochten, vandaar dat altijd roepen dat we zo hard gaan.

Testrijden altijd op een berg met helling van 7% dan schiet je pas hard vooruit!






ben klaar op me werk, dus ik blaat verder morgen
 
@ MWS'ers
Jullie vinden het toch niet erg als ik jullie zie en MOST WANTED SPRINTERS begin te roepen. Ben meestal altijd erg meelig, en gooi er altijd onzin uit.

Zo niet moet ik me aanpassen vandaar die vraag



En nee ik ga niet kenny zijn megafoon pikken en daardoor roepen ;)

Is al gedaan door de welbekende rooie 5th Nick op Meppel :p.
 
dan heb jij niet goed opgelet mol;)

Owh ja en kees bedoel jij die 5 lagen stof en bloemetjes die ook op mijn hok zitten8P


Sorry, hoor, maar die van jou en kees stonden er zo zielig bij.. kdenk vrolijk ze even op, ga morgen toch die van kees poetsen :p
 
volgens mij zijn we toe aan topic #10. 1 sprint voorbij. Wat een stelletje wijven :D Ontopic. *zucht* klote scooters.


edit:"klote scooters" is nog vrij zacht uitgedrukt eigenlijk.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top