SBO Sprint - Zoetermeer 16 juli

en volkomen terrecht, was dat die neger die wou sprinten en niet meer mocht? Zo ja hun stonden bij de tent en daar stond een klein menneke en die vent zei tegen hem dat ie wel goed gereden had, ik zo van huh :S hij rijden :S:S
 
is er ook nog een pagina waar alle foto's bij elkaar staan kan hem niet vinden mischien dat ik wat fout doe maar ik hoor het wel als die er is ff kijken of ik er nog bij sta die zwarte straat aerox. alvast bednakt
 
nog meer krantenartikels (net via mail gekregen van Luc Foekema)

krant_zoetermeer_2.jpg


krant_zoetermeer_2b.jpg
 
Jammer dat er dan weer over herrie gesproken moet worden...

Wij gaan toch ook niet lopen zannikken als het voetbal publiek veel geluid produceerd???

Snelheidssporten gaan nou immers (bijna) altijd gepaard met veel geluid.
 
jammer dat veel mensen niet weten wat het eigelijk inhoud, scootersprints. veel mensen denken: daar heb je die achterlijke scooters ook weer...en hebben niet door dat het om een sport gaat.

jasper
 
ik sta in de krant, alleen onthoofd :(
Ben ebzig aan de film :) heb er iets "nieuws" in geplaats om toch aan de 4 minuten film te komen, dus hoop dat jullie het bevalt :)
iemand nog pic's van me vrouw? zat bij inschrijvingen :)
 
Ksta ook nog in et rijtje :W

Maja geluid, ik was voor het eerst op het industrieterrein van zoetermeer en wist dus niet waar het was. Ging dus ff stil staan met de scoot, helm af, scoot uit en luisteren. Khoorde dus egt helemaal niks, bleek het de straat uit rijden en daar was het. 100-150 meter verderop, ze moeten niet zo zijken.

Was zker wel flex, vooral het geluid als het lachgas ingespoten werd !
Doet me meteen denken aan me MHR Replica met 26mm carb tijdperk whaha :p
 
Last edited:
Ralf said:
We moesten in het rennerskwartier al goed luisteren, geluid van 2 scooters draagt gewoon niet ver...

True, je hoorde het als je goed luisterde (zonder wind), nog net bij de afzetting, bij die mitsubishi (oid) dealer.

Maar als je dan naast de baan staat, een meter van die brullende pijpen af, dan is het toch wel een heerlijk geluid :W
 
heerlijke geluidjes idd, alleen die 90cc vond ik ietsje minder. Dat geluid was gewoon "te" hard, maar hij ging wel hard. Gelukkig reed A-Bizar em er ffies uit :)
 
Ja, maar dat is het probleem van geen demper :D
We zijn al heel blij dat we geen milieuregels krijgen bij sprints, dat we alle sprinters op geluidsniveau moeten controleren... :)
 
Back
Top