SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Hier nog wat foto's van de 22ste...







































































































zo dit waren weer een aantal foto's, we hebben er nog meer, maar die komen later wel...

doei :*
 
Zoals de tijden nu online staan op de site. Sta ik nog steeds 7e... Maar mocht niet mee doen in de finale bij Meppel. Kan iemand me dit misschien nog uitleggen?
 
Als het goed is mogen de 4 snelste door naar de finales.. Maar je hebt toch wel meegedaan aan de kwalificaties voor die finales ? ( 1x sprinten)
 
In de file die Inne postte staan nog niet alle tijden verwerkt, het is dus waarschijnlijk zo geweest dat er na de pauze een aantal betere tijden zijn neer gezet dan jouw tijd. De beste 8 uit de kwalificatie gaan naar de kwartfinales en dan gaan ze naar de snelste 4, snelste 2 (finale).
 
Ja, maar 't staat nu ook op scootertuning.net. Dan zou je toch denken voordat je het echt daarop zet zodat iedereen het kan zien dat je alle tijden eerst in orde maakt.
 
als ze dat weer doet begint het halve forum te janken dat ze tijden willen zien....

Geef Inne nou gewoon ff de tijd om hier te reageren.
 
ik geloof dat hij begon te zwapperen bij 140 meter. erg onstabiel heb ik gehoord. of het waar is weet ik niet,

Na horen/zeggen en zien was er wat mis met het stuur of met de clamp. Hij begon inderdaad te zwabberen, en na die run zag ik ze kloten met het stuur etc en hem toen maar terug in de bus zetten.
 
achteraf bleek het iets met het subframe en het voorbandje te zijn wat hem onstabiel maakte. Daarom reed jerno in driewegen ook met een TT91 ipv een Deestone voor.
 
Back
Top