SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

btw, wanneer kan ik me mon pas weer in de bus verwachten, inne ? Dan hoef ik niet in stress te wachten wanneer die eens komt :p
 
hij ligt morgen voor je klaar :)
en als je niet komt gaat ie meteen op de post, anders blijf ik de hele dagen op je foto kijken :p
 
nee vrije sprints van zondag, want ik reed een 7.2 nog wat.. maar daarmee heb ik mij niet gekwalificeerd. Dat was met een 7.36
 
vrije sprint tijden komen alst goed is niet tussen de tijden te staan omdat dit simpelweg niet voor het klassement geld.
 
vrije sprints van zaterdag??? Zondag zijn we volgens mij meteen begonnen met kwalificeren.....
Dat dacht ik dus ook toen ik 7,47 reed... Hoop dat ie mee telt, want heb verder geen een normale run kunnen maken.
 
Dat dacht ik dus ook toen ik 7,47 reed... Hoop dat ie mee telt, want heb verder geen een normale run kunnen maken.

Dit kan Inne vast bevestigen, stond die dag veel aan de start dus was best druk toen..... dus voor ik mensen blij maak met een dooie mus... :rolleyes:
 
Tja, Eric/Sonic Tuning dacht ook dat ie mee zou tellen, maar ik merk het vanzelf wel. Thanks anyway Niek, een dooie mus is ook een mus :+
 
Back
Top