SBO Sprint - Meppel - 13 april

Status
Not open for further replies.
ik moet nog een nieuw carter en dat dan door xsh laten afwerken :D
ben benieuwd of dat voor meppel lukt
en anders maar na meppel :p
 
ik ook niet, maja dat komt omdat me scooter gestolen is :X

althans heb me frame, als ik daar mee mag rennen:D

ben zeer benieuwd naar alle creaties en beunhokken;)

en hopen dat het weer net zulk weer word als vorig jaar dan kan het niet stuk meer!!

tot de 13de
 
Ik heb me eerste krukas al genaaid van het seizoen:D Blokje zit al weer met neue as in elkaar. Maar weer eens een poging wagen op de bank.
 
morgenaaf banken met mijn scoot @ Karsemeijers place..

ben benieuwd met wat voor crea's iedereen komt op Meppel,,

hebben vandaag tenten en shizzle geregeld voor de camping:D!

gaat goed komen denks;)
 
Wat vind iedereen van de camping trouwens?
De site bekeken allemaal?

Als er nog suggesties zijn, graag hier posten. (serieuze suggesties:p)
 
harjo, heb je nog wat info over die camping, gaat er nog een mailing rond, of de mensen die op de lijst staan nog steeds willen komen?

Het is nog maar 3 kleine weekjes he! Mits er plaatsen vrij komen is er dan al een soort van reservelijst? zo ja wil ik er graag een naam op zetten. Zo nee, is dat geen strak plan?

Mvg mark
 
Wat vind iedereen van de camping trouwens?
De site bekeken allemaal?

Als er nog suggesties zijn, graag hier posten. (serieuze suggesties:p)

camping is cool, stroom is er, plekje is er..

biertap etc komt in de koeienschuur?
 
harjo, heb je nog wat info over die camping, gaat er nog een mailing rond, of de mensen die op de lijst staan nog steeds willen komen?

Het is nog maar 3 kleine weekjes he! Mits er plaatsen vrij komen is er dan al een soort van reservelijst? zo ja wil ik er graag een naam op zetten. Zo nee, is dat geen strak plan?

Mvg mark

Mailing lijkt me niet nodig, we zijn oud en wijs genoeg, op de site van de camping staat alle informatie verder.
Ik heb momenteel serieus geen tijd om een rservelijst te gaan bijhouden.

Er is plek voor 40 man, een paar man meer of minder is geen probleem.
Wie het eerst komt wie het eerst maalt (de mensen op de lijst krijgen voorrang natuurlijk).
Houd er wel rekening mee dat de mensen die gereserveerd hebben VOOR 1800 uur op de camping moeten zijn zaterdag.
De mensen die na 1800 uur komen heb ook toegang tot de +-40 man bereikt is.

camping is cool, stroom is er, plekje is er..

biertap etc komt in de koeienschuur?

Klopt, 's avonds is er een tap en andere dranken verkrijgbaar (tegen een redelijke vergoeding).
 
iig vanuit dit kamp de credits en respect voor het regelen van zo'n campingsite..

40 jongeren @ zo'n camping is natuurlijk niet niets.. maar we zullen er met zn allen voor zorgen dat alles netjes blijft en word achter gelaten :)
 
^^

/Edit:

36.Performance70 - Jim Jongenelen
37.Jelle Hinke

Deze 2 kunnen er ook af.
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Back
Top