SBO Sprint #6 Lemelerveld 14 augustus

Ritch, vorig jaar is er ook een paar keer nakeuring geweest. Dus dat is niks nieuws.
Het is vervelend als de boel los moet, maar zoals andere nu zeggen ik ga voor een DQ lijkt me nogal dom, zeker als je mee doet voor het kampioenschap.
Wel schreeuwen dat de schrapregel kut is, en dan vervolgens niet laten na keuren en geen punten krijgen.

me slechtste is 3e dus warom dan niet uit ijndelijk word dan de dq geschrapt en ik alles laten zitten

en de schrap regel word tog gebruikt dus kan ik er in mijn geval dan mooi misbruik van maken


maar ik wil wel dat er word gecontroleerd maar als er zoon makkelijk ding is waar je alleen je alleen je bougie er uit hoeft
waar je veel tijd mee wint aan gezien er nog wel eens weinig tijd was ivm verguning V.S de finales uitrijden enz. en alles wat er na komt
vind ik dat er wel rap zoon ding mag komen

en ten 2e ik wil gewoon zeker weten dat het goed loopt dus ik bank zoizo voor elke wedstrijd
maar ik sprak daar net niet alleen voor me zelf maar ook voor anderen

ten 3e wat maakt het nou uit dat hij niet constant is je hoeft er niet mee te racen het is een sprint
die van mij is constant met alles behalve op de tempratuur hoe warmer hij is hoe minder fel hij zal zijn maar dat is over het algemeen met elk blok zo
 
Last edited:
jezus,, Arthur heeft duidelijk een slechte dag vandaag,,

thnx Ilonka,, dit is wel zonder schrapregeling,,

met schrapregeling heeft arthur 146 punten(111+35)

wallie 137?

1 ding is zeker,, wij gaan echt niet voor een opzettelijke DQ, we willen gewoon eerlijk winnen, en of je nou 9e word, of je zelf een dq aansmeert, heeft allebei geen zin,

ik wil de traditie in ere houden, en die laatste 2 meetings die lange op het podium hebben staan!

kusje Jeroeñ:+
 
Nakeuring is al 2 jaar. Vorig jaar minder consistent als dit jaar. Als je keuring wilt ontlopen moet je zelf weten dan heb je 0 punten, en kun je andere wedstrijden geen risico meer lopen is je eigen keuze verder.

Als iemand ons het meet gereedschap wilt sponsoren, prima! Zijn wij ook blij mee, en gaat het inderdaad allemaal vlotter. Tot die tijd even minder luxe en moeten we het hier mee doen. Dit jaar is de strijd ongekend hoog en vind ik het wel beter dat er gecontroleerd word.
 
Dominic, niet tegen jouw of SBO, maar vonden het gewoon jammer dat beide koppen eraf moesten. het was al behoorlijk wat werk om deze goed gemonteerd te krijgen. terwijl er van die simpele metertjes bestaan.

Ik klaag niet, en weet dat dit er al een tijd is. maar vind het jammer dat dit hier ter discusse gesteld moet worden. terwijl we toch niet meedoen voor het kampioenschap.

Hoop dat er volgende keer zulk gereedschap aanwezig is om veel tijd van iedereen te kunnen besparen.

Wat er ook voor uitslag uit komt kan er vast wel mee leven:p

Ik vind dit wel een beetje jammer....je weet bijvoorbaat dat je een nakeuring krijgt en dit is al een tijdje het zelfde....nu gaan mensen ineens klagen en zeuren sorry ik vind het erg jammer.....
 
Is dit nou serieus?
Er staat al jaren in het reglement dat je een nakeuring kan verwachten. Er wordt al jaren gezeurd dat er te weinig wordt gekeurd na een wedstrijd. En dan wordt er een keer gekeurd. Is de helft er inneens tegen. Onbegrijpelijk.

Aan de ene kant begrijp ik het wel van tte, lange dag achter de rug waarschijnlijk, dan zou ik er ook geen zin in hebben. Maargoed vind niet dat je moet gaan zeuren over iets wat al jaren eens in de zoveel tijd gedaan word. Het ene jaar wat minder dan het andere jaar. Maja, je kon het verwachten.
Het is vervelend dat je weer wat van je kostbare tijd kwijt bent om de cilinders er terug op te monteren. Maar je sleutelt hele dagen aan die dingen toch?
Als je liever een DQ pakt dan dat je de boel op laat meten gaat een groot deel van het veld je geheid verdenken van valsspelen.
En @Robert ik begrijp niet dat jij je daarover verbaasd.

Edit:
ik heb de sprinter waar het over gaat niet gezien, dus weet niet hoeveel werk het is om de boel los te halen. Maar is dat niet iets waar je rekening mee houd bij het bouwen omdat je weet dat de SBO inneens toch met een nakeuring kan komen.
 
Last edited:
helaas is er van beide kanten toch veel ophef.
Volgende keer halen we ze er wel af als het gereedschap er niet is.

Er is inderdaad gezegd dat er meer gekeurd moest worden, maar er is ook aangegeven dat hier ook fatsoenlijk gereedschap beschikbaar voor moet zijn. ( ik heb me hier vorig jaar wel voor aangeboden om de nakeuringen te doen. )

Hoop dat dit deel afgesloten kan worden.

Is dit nou serieus?
Er staat al jaren in het reglement dat je een nakeuring kan verwachten. Er wordt al jaren gezeurd dat er te weinig wordt gekeurd na een wedstrijd. En dan wordt er een keer gekeurd. Is de helft er inneens tegen. Onbegrijpelijk.

Tuurlijk is het vervelend dat je weer wat van je kostbare tijd kwijt bent om de cilinders er terug op te monteren. Maar je sleutelt hele dagen aan die dingen, dus stel je niet aan. Als je liever een DQ pakt dan dat je de boel op laat meten gaat een groot deel van het veld je geheid verdenken van valsspelen.
En @Robert ik begrijp niet dat jij je daarover verbaasd.
 
Het ging om een dag inschrijving die 5de is geworden. Als je nou voor het kampioenschap strijd is het een ander verhaal.

Is dit nou serieus?
Er staat al jaren in het reglement dat je een nakeuring kan verwachten. Er wordt al jaren gezeurd dat er te weinig wordt gekeurd na een wedstrijd. En dan wordt er een keer gekeurd. Is de helft er inneens tegen. Onbegrijpelijk.

Aan de ene kant begrijp ik het wel van tte, lange dag achter de rug waarschijnlijk, dan zou ik er ook geen zin in hebben. Maargoed vind niet dat je moet gaan zeuren over iets wat al jaren eens in de zoveel tijd gedaan word. Het ene jaar wat minder dan het andere jaar. Maja, je kon het verwachten.
Het is vervelend dat je weer wat van je kostbare tijd kwijt bent om de cilinders er terug op te monteren. Maar je sleutelt hele dagen aan die dingen toch?
Als je liever een DQ pakt dan dat je de boel op laat meten gaat een groot deel van het veld je geheid verdenken van valsspelen.
En @Robert ik begrijp niet dat jij je daarover verbaasd.

Edit:
ik heb de sprinter waar het over gaat niet gezien, dus weet niet hoeveel werk het is om de boel los te halen. Maar is dat niet iets waar je rekening mee houd bij het bouwen omdat je weet dat de SBO inneens toch met een nakeuring kan komen.
 
Back
Top