SBO Sprint 09 #3 Hengelo 21 Juni

burnen is leuk maar sommige mensen doen het alleen om te burnen..
als je het nou doet met een duidelijk doel (zoals de mannen van TTE bijv.) dan zie ik daar het net nut wel van in..
maar sommige mongole staan onnodige lang hun band te roken.. Dat wij als officials daar niet blij van worden.. zeker niet als je in de tent zit bij de tijdsmeting..

de volgende sprint als ik iemand onnodig lang zie burnen dan sla ik gewoon met een bezem op je helm :) no shit..

een bezem op deze helm
sbohengelo09_197.JPG


word ruzie:)
had me moeder al verrot gescholden toen ze em van me scooter liet donderen;(

verder vind ik je wel lief hoor vinnie:love:
 
naja je krijgt pas een bezem op je hem als je onnodig lang staat te roken..
of je geraakt wordt door een bezem (of andere hard voorwerp) ligt dus helemaal aan jezelf ;)


ik nodig anders graag mensen uit om even een half uurtje in de tent te komen staan..
 
naja je krijgt pas een bezem op je hem als je onnodig lang staat te roken..
of je geraakt wordt door een bezem (of andere hard voorwerp) ligt dus helemaal aan jezelf ;)


ik nodig anders graag mensen uit om even een half uurtje in de tent te komen staan..

ik begrijp je volkomen pik;)
zal er aan denken volgendekeer..
 
ik nodig anders graag mensen uit om even een half uurtje in de tent te komen staan..

Zat afgelopen zondag naar de tent te kijken..

Je ziet gewoon een rubberen baan door de tent :X

En die dame achter het scherm maar proberen

veilig haar broodje doner te nuttigen :eek::D
 
Tent volgende keer 5 meter naar achter is het probleem ook opgelost ik stond zelf ook een tijdje in de tent maar het is zeker geen pretje en gezond kan het nooit zijn!
 
Tent volgende keer 5 meter naar achter is het probleem ook opgelost ik stond zelf ook een tijdje in de tent maar het is zeker geen pretje en gezond kan het nooit zijn!
zo is dat gewoon 5 meter naar achter dat is veel beter maar een leuk showtje voor de foto is ook leuk maar ik begrijp wel dat het geen pretje is in die tent dan..maar ik zal het niet meer doen .en jos doet het ook niet meer hoop ik.......
 
als je het nou doet met een duidelijk doel (zoals de mannen van TTE bijv.) dan zie ik daar het net nut wel van in..

dankje Vinnie

Je band idd even warm maken moet gewoon kunnen alleen, wij hebben zoveel power en weinig gewicht ( thanks to sander ) dat de band heel erg heet moet zijn om veel grip te hebben anders hebben we alleen maar wheelspin. en we proberen natuurlijk een keer richting de 6.2 te komen.

onnodig burnen is idd niet nodig, en heb al meerdere keren in de tijds meting tent gestaan en anders er wel naast, en dan krijg je van sommige scooters een rook pluim, dat je niks meer voor meer ziet. dus onnodig
 
Om maar te vergeten dat burnende scooters nog al eens steentjes en ander gruis, wat op de weg ligt, weg slingeren. Niet erg verstanding om daar de tent recht achter te parkeren naar mijn mening. Zal maar in je gezicht komen..
 
officials werden volgensmij een beetje gek van dat burnen van ons:*
we wilde ons nieuwe bandje nog oproken, alleen duurde nog wel even:p
maybe kloosterzande??


Weet niet wie dat was, maar er was ook iemand die alleen voor de show stond te burnen. Zijn band was zo warm dat hij wielspin had en een sppor trok omdat het rubber zo zacht was. Iig was het heel irritant voor alle personen om hem heen. Denk idd aan de tent erachter, de toeschouwers en wachtende mensen die in de rook staan en het geluid voor de omstanders.

Daar zou ook een waarschuwing voor gegevens moeten kunnen worden. Als je onnodig te lang burnt gewoon een waarschuwing.
 
daarom zeg ik ook, onnodig lang burnen;)

Was iig top meeting. Vooral daarna bij mac was lachen. Die kimberly achter de kasse, of die gozer die de vloer ging dweilen:D Hè bas, moeilijk hè met cola omgaan:p
 
dankje Vinnie

Je band idd even warm maken moet gewoon kunnen alleen, wij hebben zoveel power en weinig gewicht ( thanks to sander ) dat de band heel erg heet moet zijn om veel grip te hebben anders hebben we alleen maar wheelspin. en we proberen natuurlijk een keer richting de 6.2 te komen.

onnodig burnen is idd niet nodig, en heb al meerdere keren in de tijds meting tent gestaan en anders er wel naast, en dan krijg je van sommige scooters een rook pluim, dat je niks meer voor meer ziet. dus onnodig

Is er al getest met een bandenwarmer? Of een reden ervoor om het juist niet te doen?
 
Back
Top