SBO @ Automaxx 29 juni

Tezzaahh said:
Of niet zo gierig zijn en een riem kopen!

Wat lul jij nou weer:L, gierig? Ik heb 100 riemen, alleen toen ik hem vanmorgen aandeed zat hij goed, later in de middag begon hij te rekken..

@ Arthur, er kunnen idd wel wat kilotjes bij :p Ik eet echt altijd veel, alleen komt er nooit wat bij.8P

Ontopic: Vond de sprintbaan wel fijner zo, ook dat je een stuk kon terug rijden was wel fijner denk ik.:)
 
Willy^ said:
Wat lul jij nou weer:L, gierig? Ik heb 100 riemen, alleen toen ik hem vanmorgen aandeed zat hij goed, later in de middag begon hij te rekken..

@ Arthur, er kunnen idd wel wat kilotjes bij :p Ik eet echt altijd veel, alleen komt er nooit wat bij.8P

Ontopic: Vond de sprintbaan wel fijner zo, ook dat je een stuk kon terug rijden was wel fijner denk ik.:)

NEE!! niet zo veel eten.. want dan boek je hem strax vet hard @ sprint baan n00h.. :)

Was een leuke afsluiter voor mij, met een tijd van 7,47sec en 7,49sec..

Mijn doel was ook onder de 7,5 sec te rijden, en dat heb ik dan nog ff gehaald.. :D
 
Last edited:
Wim said:
NEE!! niet zo veel eten.. want dan boek je hem strax vet hard @ sprint baan n00h.. :)

Was een leuke afsluiter voor mij, met een tijd van 7,47sec en 7,49sec..

Mijn doel was ook onder de 7,5 sec te rijden, en dat heb ik dan nog ff gehaald.. :D

Ook nog ff gemeet:W
Was gezellig...
 
Razma said:
die banner met afbeeldingen en faxen heb ik gemist :p

Hehe kom net van me werk best wel moe,maja had het beloofd hea:p
Ik vind het geen verkeerde foto,s voor zo digitale (best wel goedkope camera).
Inne de meeting vond ik goed geslaagt.
 
Joël said:
Deze foto is echt uber!

113-1151658683.jpg

vette foto's kunnen alleen maar gemaakt worden bij vette acties :winner:
 
Automaxx was goed vet heb der geen spijt van deh ik me die dag had ziek gemeld :D hahaha

Onze foto's zijn te vinden op http://www.debendevanellende.nl voor groter formaat foto's kun je me natuurlijk altijd even mailen.

En eten bij de MAC was zeker wel skon foodfight.

Ik heb trouwens ook een filmpje van Joël tegen deh sloom motortje :D

Groeten van meen

HOUDOE
 
lol achja, ik sta er ook nog tussen :X die kerel die bij epc was, die kale meneer zeg maar, die had ook heel wat fotos gemaakt, weet iemand waar die komen???
 
Bart.T@zipsp said:
lol achja, ik sta er ook nog tussen :X die kerel die bij epc was, die kale meneer zeg maar, die had ook heel wat fotos gemaakt, weet iemand waar die komen???

Op de site van EPC in de galerij dacht ik:)
 
Back
Top