SBO @ Automaxx 29 juni

dan had je weer het geval dat als je verder op stond het ene bord achter de ander verdween waardoor je het nog niet kon zien ;)
 
nohhh... kom ik een keer niet... lopen er lekkere wijfen... :'(

Volgende keer gewoon weer aanwezig. Was vandaag even iets belangrijkers tussen gekomen. :)
 
[evolution] said:
al die mac terror :p ik vindt jullie maar TUIG :W

hahaha ipv Embytuig --> Crewtuig:W

Het was echt een super vette dag. Beste sprint van dit jaar. Alles ging gewoon goed en er heerste een zeer relaxte sfeer. Alleen jammer met rr-tuning. Verder werd er gewoon weer erg hard gereden.

De mac in lelystad was idd erg vet. Johan die nog met zijn blote aarsch uit Bart zijn bus hangt, het was gewoon weer een ouderwets gezellig dagje...
 
Nog wat picca's... :p

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Joel ik snap ook goed waarom je die op jouw frame zit je daar op hebt laten zitten*D

Verder nog feli met de eerste plek. En tof van je dat je tegen de motor sprintte, echt vet:W
 
>Mark< said:
inderdaad misschien een idee om volgende keer de tijdsmetingborden iets hoger te plaatsen, kwam vaak voor dat je niks kon zien door mensen :)

dan worden ze een beetje instabiel
 
Chrunkie said:
100% HD, hopelijk wordt de tijd in zoetemeer beter.

De sonic gaat maar eens de bank op, wil wel eens weten wat die scoort en of die scherp staat }) We hebben sowieso al wat dingen aangevoeld bij de start en einde van de baan die verbeterd kunnen worden.

Ciao
 
Red Devil Rox said:
nohhhhh roep dit niet te vaak, wij zijn wel de mensen die jouw weg kunnen laten... met nadruk op KUNNEN..... :+ :+

wij zijn rlx, geen tuig :p naja uitgezonderd Den Haag dan :* :+


ik maakte een grappie :D .

al snab ik niet wat je hiermee bedoeld 8P :nohhhhh roep dit niet te vaak, wij zijn wel de mensen die jouw weg kunnen laten... met nadruk op KUNNEN..... :+ :+
 
Joël said:
Nog wat picca's... :p

attachment.php


attachment.php


attachment.php

Ah Damn!, Mijn scooter had er ook bij kunnen staan! leuk js-rijtje ;)

Gefeliciteerd met het nieuwe record:) en met de beker!

ik laat wel weten als ik weer thuis ben,
alvast fijne vakantie!

Wieger,

(En Dennis ook gefeli. Je scooter ziet er opeens een stuk mooier uit! Ik weet niet of het komt door het zadel of de dame :D)
 
:)Was een leuke meeting idd, gezellige sfeer, goed kunnen praten met mensen, was gewoon top! Hoop voor herhaling vatbaar:D..

113-1151659635.jpg


ERG irri als mn broek steeds afzakt :D
 
Back
Top