SBO @ Automaxx 29 juni

hey uit helmond zin dr 2 eerste gewoorde en een derde met de aantal runs:p

ferrel 27 runs
nick verhagen 27 runs
en bart 26 runs:p
 
-arthur- said:
das echt we veel :X

ik ga maar eens opzoek naar een ander radje, dit koeld voor geen meter 8P


Dat ken ik:+ Op ommen....1 run en terug 80 graden:henko: Dat is opzich niet zo heel erg ofzo, maar wel als je finales moet rijden en dus vaker achter elkaar moet rijden:p
 
Ik ga ook aan de electrische pomp. Duurt echt veel te lang totdat ie weer koud is. Kan geen 2 runs achter elkaar doen. En er komt een runner carterkap want mijn overbrenging word zo loeiheet. In het begin van de dag merkte ik gewoon dat ie veel beter liep. Tijden waren toen ook beter.
 
-Cris- said:
Dat ken ik:+ Op ommen....1 run en terug 80 graden:henko: Dat is opzich niet zo heel erg ofzo, maar wel als je finales moet rijden en dus vaker achter elkaar moet rijden:p
plus dat je vermogen dan weg is...
 
is ook, nu werdt het donderdag allemaal wel vlug warm door het hete weer, ik bleef meestal wel op de 60 graden hangen kon behoorlijk doorrijden. :)

Koelde wel goed, maar af en toe gewoon even terug gelopen om af te laten koelen, ging super
 
Bart.T@zipsp said:
is ook, nu werdt het donderdag allemaal wel vlug warm door het hete weer, ik bleef meestal wel op de 60 graden hangen kon behoorlijk doorrijden. :)

Koelde wel goed, maar af en toe gewoon even terug gelopen om af te laten koelen, ging super

gewoon gad erop blijft ie mooi op 55 grades:D:D....
 
-Cris- said:
Dat ken ik:+ Op ommen....1 run en terug 80 graden:henko: Dat is opzich niet zo heel erg ofzo, maar wel als je finales moet rijden en dus vaker achter elkaar moet rijden:p

Hehe, waarom haal je de koeling niet van het frame, ben je nog lichter. Want na 1 run 80 graden })
 
Machiel. said:
kzal zo nog is bellen :p ikm weet namelijk alleen nu nog maar de tijden van mijn teammaatjes :p 7,73 en 7,76 (oranje rox en oranje nrg)

edit: finales begonnen dus was gewoon niet te verstaan, dan vanavond maar door anderen online :X

Jou maatjes wel gezien :p ook nog tegen gereden btw :)
Leuke machientjes
 
-Cris- said:
Dat ken ik:+ Op ommen....1 run en terug 80 graden:henko: Dat is opzich niet zo heel erg ofzo, maar wel als je finales moet rijden en dus vaker achter elkaar moet rijden:p


Waarschijnlijk sta ik in zoetermeer met een koude lucht blower waarmee je 2 scoots tegelijk kan koelen.
Ontwerp is klaar iig...

Is alleen voor in de finale van onze klasse anders kan ik m niet lang onder de 10 graden houden waarschijnlijk.
Mag je ook wel een beetje kou lenen :* :p

Hoef je niet zo'n zware met water gevulde rad mee te nemen die hele 150 meter :W
 
A-Bizar said:
Waarschijnlijk sta ik in zoetermeer met een koude lucht blower waarmee je 2 scoots tegelijk kan koelen.
Ontwerp is klaar iig...

Is alleen voor in de finale van onze klasse anders kan ik m niet lang onder de 10 graden houden waarschijnlijk.
Mag je ook wel een beetje kou lenen :* :p

Hoef je niet zo'n zware met water gevulde rad mee te nemen die hele 150 meter :W


Nice ! Ik heb iig een elec. pompje, dat scheeld ook ook een hoop
 
Bart.T@zipsp said:
Jou maatjes wel gezien :p ook nog tegen gereden btw :)
Leuke machientjes

ja, ze gaan wel goed vooruit, en dat met een 5 jaar oude evo en een 5 jaar oude manston 1 :X mjah als het goed is hebben ze voor zoetermeer nieuwe cilinder -:-
 
nohh wat een mooie tent @ achtegrond :D
ende buurmeisjes :D (was toff vollyvoetvangballen ofnie delano :+ )






was verder erg toff daar sprintje van js0-ding tegen die blackbird was egt super :D

gr kees
 
Back
Top