Runner DD snelheid?

KoenoX

Well-Known Member
Ik heb dus een runner DD uit 2000, vermoedelijk met dark dream cilinder, lijkt me? Wel dubbel disc, maarre hij loopt nu dus 88 @ teller met een zeker onbegrensde uitlaat en onbegrensde carb, nu heb ik dus een vraagje...Is het mogelijk/zeker dat de varioring er nog in zit? Want deze dd'tjes horen over de 100 te kunnen onbegrensd heb ik gehoord...
Grtz
*edit* Hij trekt dus wel echt ziekelijk hard op voor een originele cilinder. Ik hebn echt al tegen 250 andere ori runners aeroxen speedfights maar ook helemaal opgenaaide wallies enzo gesprint maar ze komen nog niet in de buurt.
 
Advertisement - register to remove this

membraanbegrensing er ook uit?

en het lijkt er idd op dat de begrensing nog in de vario zit

en als je dan toch bezig bent haal dat kapje ff achteraf je vario en maak de vario vetvrij en monteer hem terug ZONDER kapje
 
Mensen kopen voor 100den €'s aan onderdelen en mogen blij wezen dat ze de 120 digi halen , komt er 1 met een onbegrenste runner + andere pijp die ookal ff 120 haalt :p

Ehum nee zo gaat het niet in ze werk 8)
 
ik heb nu een runner DD uit 2002, type cil weet ik niet uit m'n hoofd zou ik even moeten kijken. Ga nu 77 km/u op de teller met een speedcontrol en kevlar snaar... denk 66/67 echte ofzo, zeker niet langzamer. Lang niet over de 100!! Verschil in runnertellers of gewoon niet waar ;)
 
Maarre misschien stomme vraag maar ik rijd 77-78 op autoteller hè...
Hoe verklare jullie dat dan allemaal :S Want er is ECHT niets on-origineel behalve de bocht van mijn uitlaat. Voor de rest is het gewoon die normale originele runneruitlaat.
En dat ik zelfs alle aeroxen met yasuni r en hebo overbrenging stronttrek....

Hij heeft trouwens pas 8000 km (rustig) gelopen dus hij is niet echt versleten
 
kan ook zo zijn dat die aeroxen gwoon beunhaas afgestelt zijn.. en wat ook zo is is dat pia stnd 128 of 134mm poulies heeft, en minarelli heeft nog kleiner als 128 op een stnd blok, dus die trekken minder snel (klopt tog?!)

en het blijft een feit dat runners stnd uit de fabriek al aardig wat pit hebben (alsje em ontgrenst!)
 
KoenoX said:
Maarre misschien stomme vraag maar ik rijd 77-78 op autoteller hè...
Hoe verklare jullie dat dan allemaal :S Want er is ECHT niets on-origineel behalve de bocht van mijn uitlaat. Voor de rest is het gewoon die normale originele runneruitlaat.
En dat ik zelfs alle aeroxen met yasuni r en hebo overbrenging stronttrek....

Hij heeft trouwens pas 8000 km (rustig) gelopen dus hij is niet echt versleten


toch wel zonder vario ring neem ik aan? en zonder begrenser in de bocht?

Tsja mijn nrg liep ook zo;n 80 daarmee dat klopt gewoon :) , op teller ging het over de 100 dus daar klopte al totaal geen reet meer van ^^
 
Poulies hebben daar echt niks mee te maken, misschien echt miniem maar de v-snaar zit onderaan bij de poulies en bovenaan bij de vario op topsnelheid. Met wegtrekken heb je profijt van de grotere poulies :)
En ik had m'n runner totaal ontgrenst, en pit heeft hij helemaal niet; nergens geen begrenzers meer maar loopt wel 1 op 35
 
Back
Top