Runner 70cc

Markush

New Member
Ik heb een afgedraaid vliegwiel gemonteerd maar hij loopt nu erg slecht, stationair loopt hij perfect maar zodra ik vol gas geeft hoor je (brrrrrpffbrrr) en dan valt hij bijna uit. ik heb al een hoop sproeiers geprobeerd maar dat heeft ook niet geholpen. ik ben ook al van 6.1g rollen naar 5.7g rollen gegaan. iemand die me kan helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een afgedraaid vliegwiel gemonteerd maar hij loopt nu erg slecht,
Kun je mij eens uitleggen hoeveel pk je hiermee wint? :rolleyes:

Door het metaal af te draaien neemt het magnetisch veld die een stroom/spanning moeten veroorzaken in je spoelen op je stator af.
Grote kans dat als je toeren maakt, de vonk dusdanig zwak wordt dat het mengsel niet meer ontsteekt en dus cycli overslaat.
 
Bij een hoogwaardig Set Up , heeft een afgedraaid vliegwiel nut ivm het gewicht , zodat de Krukas het minder te verduren heeft / en sneller rond kan gaan / minder weerstand , kan een peer Pk schelen .
 
Bij een hoogwaardig Set Up , heeft een afgedraaid vliegwiel nut ivm het gewicht , zodat de Krukas het minder te verduren heeft / en sneller rond kan gaan / minder weerstand , kan een peer Pk schelen .
mijn set up is momenteel: 19.5mm polini carb, 70cc polini zuiger en cilinder, 180cc malossi membraan, sproeier 87, malossi clutch bell en malossi delta clutch, rode trekveren en blauwe drukveer, malossi vario, 5.7gram rollen, ddl afgedraaid vliegwiel, wat kan ik het beste veranderen?
Post automatically merged:

Kun je mij eens uitleggen hoeveel pk je hiermee wint? :rolleyes:

Door het metaal af te draaien neemt het magnetisch veld die een stroom/spanning moeten veroorzaken in je spoelen op je stator af.
Grote kans dat als je toeren maakt, de vonk dusdanig zwak wordt dat het mengsel niet meer ontsteekt en dus cycli overslaat.
dus dan zal ik mijn meng verhouding moeten aanpassen? minder olie bij de benzine gooien?
 
Back
Top