runner snelheid

Advertisement - register to remove this

bij runner wel 20 km eraf..............

de meeste oude type runners lopen wel 100 tot 120 op de teller met andere pijp

de nieuwe types lopen meestal tussen de 75 /90 met snelle pijp , komt door de cilinder....
 
mja over het afwijken van de teller kanje niet veel zegge, is bij elke scoot anders, je kan dr tijdelijk ff een fietsteller opzetten en kijken hoeveel km hij liegt, heb ik ook gedaan :)
105@Runnerteller
90@Sigma Sport (goed ingestelt)

edit: ik heb dus een runner uit 99, zal wel net het middentype zijn..
 
Originally posted by melf #50
bij runner wel 20 km eraf..............

de meeste oude type runners lopen wel 100 tot 120 op de teller met andere pijp

de nieuwe types lopen meestal tussen de 75 /90 met snelle pijp , komt door de cilinder....

Dat gedoe Met de Cillinder Dat die Langzamer loopt dan De modellen voorheen Is "SOMS" Op te lossen door Meerdere pakkingen bij de cillinder Te stoppen..
Bij de nieuwste Modellen ( Vooral de Nieuwe zip ) is het zowat Onmogelijk om de Scoot op Te voeren zonder De cillinder te Vervangen..
 
Originally posted by swinz
mja over het afwijken van de teller kanje niet veel zegge, is bij elke scoot anders, je kan dr tijdelijk ff een fietsteller opzetten en kijken hoeveel km hij liegt, heb ik ook gedaan :)
105@Runnerteller
90@Sigma Sport (goed ingestelt)

edit: ik heb dus een runner uit 99, zal wel net het middentype zijn..


ik heb een sp teller 2001

100 teller = 82 digi

tegen de A aan = 107 digi
 
Originally posted by polininrg
Dat gedoe Met de Cillinder Dat die Langzamer loopt dan De modellen voorheen Is "SOMS" Op te lossen door Meerdere pakkingen bij de cillinder Te stoppen..
Bij de nieuwste Modellen ( Vooral de Nieuwe zip ) is het zowat Onmogelijk om de Scoot op Te voeren zonder De cillinder te Vervangen..

Kan je doen maar daar verlies je wel veeel compressie mee.... De spoelpoorten van die cilinders van runners vanaf 2000 ongeveer zitten hoger dan bij de runners voor 2000. Da betekend dus dat ze niet helemaal open gaan... Scheelt wel veel qua snelheid.
 
Back
Top