rare overtoeren @ hoge snelheid; rollen?

Mikkee..

GC Sjlet
tjek mn setup @ profile, maar ik heb dus std vario, aangepast voor hebo as..

als ik 110 @ teller rijdt ofzo, dan begint ie volgens mij overtoeren te maken, en te trillen, lijkt het.

wat kan dit zijn? is het omdat het std vario is, of de rollen?

rollen zijn 4.3 ik wil wat lichter gaan, maar weetniet of ik dat moet doen.

ga met c16 rijden binnekort. zijn er mensen met vergelijkbare setup ?

thx alvast

grtz
 
Advertisement - register to remove this

hmm, kut, dat is alleen maar te verhelpen (als het de vertanding is) om langere vertanding te nemen oid? heb nmlk hlmaal geen verstand van vertandingen e.d. :rolleyes:

ik zal over een tijdje wanneer de cil weer getuned is, c16 erop e.d. laten weten of het dan nog steeds zo is. dan moet ik ook met rollen e.d. gaan kloten..
 
Originally posted by Miks
waarom gaat ie dan eigelijk trillen en overtoeren-geluid maken bij hoge snelheid als je korte vertanding hebt?

Omdat hij gewoon heel veel toeren gaat maken... Je variomatic is uitgewerkt, een motor die nog kracht over heeft kan dan nog 1 ding doen; meer toeren gaan draaien...
 
en wat voor vertanding moet ik dan halen bart? kan jew at info geven over vertanding, of verhoudingen of wat dan ook, heb er nmlk nul komma nul verstand van
 
is het geluid net als hij gaat ontploffen en je moter in ene heel hard gaat werken?? dat alles te veel word onder je voeten??
zo ja dan heb ik het zelfde probleem!
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Slippende v-snaar op topsnelheid? Nah...

Ik heb dat bij me oude rally ook gehad.. Die v-snaar slipte als een idioot op topsnelheid en scooter stilde... En vet veel toeren dus het zou kunnen...
 
Originally posted by Miks
en wat voor vertanding moet ik dan halen bart? kan jew at info geven over vertanding, of verhoudingen of wat dan ook, heb er nmlk nul komma nul verstand van

Is tijdje terug leuk topic over geweest. Was dacht ik topic van Mark.
 
Back
Top