rare overtoeren @ hoge snelheid; rollen?

mijn area liep ook uit de vario rond de 105 teller met std vario, toen ik later multivar erop deed, liep hij de vario niet meer uit..
 
en hoe kom ik daar het snelst achter ? ;)

best irritant, of ik moet een mhr2000 vario aanschaffen EN die laten uitdraaien, of hebo vario nemen, maar dat was niet prestatieverbeterend is gezegd.. :s
 
ik ga voor de mhr2000 vario, en uit laten draaien e.d.
en een v snaar erbij.. wat voor type v snaar moet ik erbij kopen eigelijk? heb nog nooit een nieuwe of wat dan ook gehaald, dus misschien iemand een idee?
 
jha neem maar gewoon een malossi kevlar snaartje, die zijn ook wat breeder..

grtz
 
ik heb het ook dit geluid komt helemaal over je uitlaat geluid heen en je voelt het bij je voeten dat is voor mij het signaal dat ik vrij hard rijd :D
 
idd rikkadamous, bij mn voeten idd, zwaar irritant, en hij gaat vanaf dan heeeeeel langzaam naar de top, terwijl die echt met die c16 in een paar seconden bij de 100 zit.
 
ja wat bart als zei, misschien ben ik een beetje laat maar ik denk ook dat hij de vario uitloopt. en ik zou ff een andere snaar erop leggen.. en zoveel verstand hoef je niet van vertandingen te hebben? je moet de verhoudingen ff uitrekenen toch?!
 
Back
Top