Rally Evolution Helmond

QuickSilveR85

Well-Known Member
Na een tijdje niets van me te hebben laten horen dacht ik om het oude topic te deleten en een nieuwe te beginnen. O'wijk was zeer geslaagd en mijn prestaties vielen ook erg mee :D.

Setup:
Polini Evo 70cc Twins tuned
26mm DO @ home-made spruitstuk
HPi 2003 Binnendraaier
Bidalot C20
Athena Pen12 as
Malossi VL14
Evo Vario
Piaggo 128mm std poulie
* geleende 13/44 polini vertanding (kneiter) in TP carterdeksel
wordt mijn eigen malossi 13/44 vertanding

Uiterlijk:
Phantom velgen (fluo geel/wit)
zelfgemaakt stuurpen/clamp
Agusato crossstuur (motorrai)
2 runner/NRG radiateurs
//EDIT// Firefox voor spatbord
Area achterspatbord


Goed voor 18,3 pk, 274,4Nm

Prestaties zijn er - nog ff fine tunen en misschien nog wat meer pk's eruit halen. Nu gaan ik aan het uiterlijk werken.

IMG_0039.jpg

IMG_0019.jpg


Dit was Robert die reed.(had zeer snel SR frame) Hier had hij perongeluk met zijn voet de draad van de cdi eruit getrokken daarom verloren :( maar ik lag voor :D (DJDJANGO - Rematch?)

Kevin (helpt Maike 21,6 zip en Michel 20,8 runner met afstellen) heeft ook 2 sprints voor mij gedaan en heeft daarmee de zip van hieronder verslagen. (vriend van mij Ferrie) en "de Beer" SR.

Ferrie ZIP AC (16,9pk) vs Kevin @ mijn rally

Deze foto's en filmpjes zijn direct linked v andere sites - heeft iemand er problemen mee dan hoor ik ut wel.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hahahaha Jeroen ik zal het maar opnemen als compliment. Ben na flink gesprek met Anthony op het rechte pad gekomen zal ik maar zeggen. Ik kijk echt op naar het uiterlijk. Flinke klus en flink brainstormen over hoe ik het ga fixen.
 
had het mee gekregen ja.
Maar praten is altijd goed als dat niet zo was waren we allemaal nergens.
Maar is zker een compliment. ha
Ben je nog iets speciaals vanplan met je kappen dan?
 
Netjes:W, ik zou gewoon het frame laten coaten en de velgen ook...dan heb je een basis die lekker clean is :)

Dan lekker aan de kappen beunen en laten spuiten..
 
ik heb nog een SR kap van mijn buurjongen gekregen daar zat ik over te brainstormen en dacht aan het in polyesteren van de luchtinlaat en de kap v rally wat dieper te maken want rally std kap is nogal smal en heeft geen uitstaling vind ik van de zijkant. Achterkap dacht ik aan een PVC buis die naar de buddy gaat (extra lucht voor buddy en daar polyster omheen om een mooie vorm te maken (benellie look). Maar ja dit zijn allemaal ideeen nu nog het harde werk dat "VERWEZENLIJKEN" heet :D.

Frame wordt nog gestraald en gecoat maar ja geld is nu tijdelijk ff probleempje want bijbaantje vinden is moeilijker dan het lijkt.
 
idd nog veel werk te doen.
tipje..
wh achterkant van old scool sr is makkelijk aps te maken, heeft niemand en is al gepoly alles aan elkaar
Voorkant van rally lc heeft ook nog niemand iets vets van gemaakt.
 
tja allebei Malaguti en die jongen waarvan hij was had een Phantom dus ja ik nam aan dat hij van een phantom was maar ja boeien. Hij staat er cool op in iedergeval maar hij wel nog wel eens kantelen en de band raken. FF iets verzinnen.
 
JA weet ik maar ja polyesteren en plamuren zijn niet mijn beste kanten. Maar ik ga er rustig mee beginnen. Kappen die ik had passen ervoor niet meer op vanwege de radiateurs dus moek iets verzinnen.


Foto's v stuur, spruitstuk en betere allround overzichten komen er binnenkort aan. Batterijen zijn op en moet ff kijken wanneer ik bij die maat van me kan langskomen want die had een ongelukje @ O'wijk en mijn scooter staat daar. (alles is verder goed met hem maar heeft veel rust nodig)
 
Last edited:
Nice scootertje man! Met een mooi setupje.....

Succes!

Ps: je hebt volgens mij een firefox voor spatbord.....

**edit** sorry ik had niet gezien dat er al iets over het spatbord gezegd was|(

greetz,
 
Ik heb hier nog 1 filmpje v O'wijk van de race tegen de SR.

"de Beer"SR vs Kevin @ mijn rally

Hier heb ik nog wat oude foto's toen ik de kappen erop had zitten maar ik vond het echt gruwelijk lelijk dus had ze er gauw afgedaan. De velgen hebben de scooter er al een stuk mooier eruit laten zien en het nieuwe stuurtje was ook al een hele verbetering. Clamp goud spuiten andere carterkap (ik heb nog een uitgefreesde kap maar voor O'wijk heb ik een neo's carterkap erop gezet) De setup is van toen naar nu ook al heel erg veel veranderd want hier lag er nog een BIG ONE RACING uitlaat onder en het blok zelf was ERG gaar. Maar toch leuk om ff terug te zien hoe hij eruit zag. (nu een nieuw blok opgebouwd)


Overall pic
DCP_1008.JPG


Close up @ clamp (let niet op stuur :D)
DCP_1014.JPG


Ik denk zelf als ik deze kappen iets aan pas en die nieuwe velgen zo laat en ander stuur dat hij er best Sjiek eruit komt te zien maar ja dan moet het allemaal nu wel passen.
 
Last edited:
Back
Top