R/C auto's

Status
Not open for further replies.
runner replica said:
ff wat fotos met mijn gewoone camera

np53yp.jpg

np55qd.jpg

np55yb.jpg

np563c.jpg

np56ja.jpg

np56oo.jpg




GeiL

Ik vroeg je om een vp maar dan reageer je niet ;(
 
Net bij ons op een regionale zender een stuk over FG races, was NET te laat.
Dus vanavond weer even kijken! FG is gewoon TE vet, alleen wat duurder helaas ;(..

Maar mocht ik ooit eens geld over hebben :W
 
Bo RoCkHeAd said:
ziet er heel mooi uit!ik ben zelf ook dol op die alu parts...gehehe niet overal natuurlijk..maar waar het versteviging biedt heb ik het ook veranderd.
Enne voor die .25 blok..dat lijkt mij iets te veel vermogen voor een 1:10
heb je daar een conversion kit voor gekocht?? of ga je beunen:p
tis nog een heel karwei om dat grote blok in je 1:10 te krijgen+ralf+ (engine mounts hebben een andere maat en het carter zelf is een stuk groter dan een 2,11 of 2,5cc..Tis immers een BIGblock en geen smallblock meer. Dat houdt dus ook in dat je je tandwielen ook moet aanpassen, want anders vreet het spurgears!) Bij mijn Savage zit dat blokkie er ook op en daar heb ik het ook al een keer gehad dat hij door de immense power gewoon de spurgear kapotdraait. Nu heb ik mijn HPI.25 weliswaar getuned..maar toch8)

Nu zie ik wel dat je bij een MT2 best veel ruimte hebt dus op zich moet het lukken...
haha succes!:W

Het past allemaal vrij goed. Is al eerder gedaan, alleen die gast kan zo'n 20min tot dat de eerste tandwielen het begeven. x|

We zien nog wel wat er van komt.

@ Dnl ik was te laat thuis om foto's te maken. Het was al donker. Morgen middag zal ik even een paar pics posten.
 
Top!
Ben zeer benieuwd :W.

Zal van de week ook weer even wat fotos posten van mijn 1:8, als ik het allemaal ga redden voor de snert rit as zaterdag. Ik wil er nog een evolution voor maken, dus nog even wat andere parts erop en dan is het klaar. Daarna komt er een nieuwe zenderset, gelijk een goeie.

En daarna ga ik sparen voor een FG, ik krijg een deel van mijn ouders (zeiden ze net :W) En daarmee ga ik wat regionale wedstrijden mee rijden 8)..
 
Tussen door nog even voor en achterverlichting erop gebouwd. Zelf samen gesteld uit LEDjes en weerstandstandjes.

nqen39.jpg

nqen92.jpg


En een paar foto's van het circuit dat in opbouw is.

nqenon.jpg

nqenuw.jpg

nqeo0w.jpg
 
Kneiter said:
Tussen door nog even voor en achterverlichting erop gebouwd. Zelf samen gesteld uit LEDjes en weerstandstandjes.

nqen92.jpg


En een paar foto's van het circuit dat in opbouw is.

nqenon.jpg


GRuwelijk!!! :D
 
Kneiter said:
Hierbij mijn MT2.

Alu parts:
Shocks
Shocktowers
Draagarmen
C-hubs
Titanium turnbuckles
Etc
Etc

Binnenkort
HPI .25 4,1cc 2,5pk motor (nu standaard 2,5cc en 1,2pk)
Complete aandrijflijn in HD

Foto's:
npf1c4.jpg

npf3gn.jpg

npf3o5.jpg

npf3wk.jpg


En nog eentje met zelf gespoten kap:
npf6hj.jpg

jo vraagje : waar haal je dat alemaal ?
 
Gruwelijk circuit !!
Maar niet iets onduidelijk? of kun je redelijk hoog staan om alles te overzien?

En zo`n grote tuin dat je ouders het totaal niet erg vinden oid? Damn wat vet!
 
Daniël. said:
Gruwelijk circuit !!
Maar niet iets onduidelijk? of kun je redelijk hoog staan om alles te overzien?

En zo`n grote tuin dat je ouders het totaal niet erg vinden oid? Damn wat vet!

Met wat plantjes weghalen en een hoger stuk waar we kunnen staan zal het toch allemaal goed te zien zijn!
Ik kan niet wachten tot ie af is stef!
 
Kneiter said:
Het past allemaal vrij goed. Is al eerder gedaan, alleen die gast kan zo'n 20min tot dat de eerste tandwielen het begeven. x|

We zien nog wel wat er van komt.

@ Dnl ik was te laat thuis om foto's te maken. Het was al donker. Morgen middag zal ik even een paar pics posten.


kan wel tandwielen maken ''alu'' (versnelingsbak) 52 tands verlicht rij er zelf ook mee omdat ik met mijn rc ook niet met org plastic tandwielen kan rijden is in Notime glad ---> foto
nqqo91.jpg
nqqope.jpg


past super

zeg maar wat julie er voor geven en mischien wil ik er nog wel wat fixen :)
 
Daniël. said:
Die is inderdaad goed vet ! (bodie/velgen combi).
Alleen is niet zo makkelijk om dat driften perfect uit te voeren ..

Ja inderdaad de R/C is zelf ook supervet! En kost vast ook wat bandjes.

Je heb ook een speciale Drift chassie oid. zag ik vandaag, wat is er anders aan?
 
Grovert_r, jij al fotos gepost?
Of heb je zelf geen RC?

Het lijkt mij (denk ik) fijner met een steiger oid. Omdat je dan meer/beter uitzicht hebben.

Van`t zomer zeker wel zoiets 8)

DSC03918.JPG

PICT02.JPG

HPIM0673.JPG


En dan helemaal tunen met PaSe spul :W
Gaat heel prijzig worden, maar als ik eerst de basis maar heb..
 
Erik.
Drift banden zijn niet prijzig, dus dat scheelt al heel wat!

PKRacing verkoopt ook drift autos, alleen wel electro.
Maar ben ze laatst ook al in Nitro tegen gekomen, alleen dat was in de US. Wel hele vette autos, dat wel!

Ik ben zo`n 60/70 euro kwijt voor banden. (voor mijn 1:8) Dit zijn std. banden van GS. Heel wat duurder dan banden die je kunt kopen bij Conrad oid. Maar wel top banden.

Wat misschien ook een optie is, is een carson big scale, maar dan gewoon met nitro. Ding kost €199 en is 1/5 of 1/6. Echt een heel dik ding!
 
Ik heb zelf een Cen fun factor buggy...
Na wat gespeel ben ik er toch wel achter dat ik toch een ander autootje wil. (Bij interesse pm-en :))
Iets waar meer onderdelen van aan te komen zijn, meer vermogen, eventueel stadiumtruck ofzo.

Vooral nu Kneiter bezig is aan zijn baan, waar ik ook wel het een en ander aan zal gaan scheppen. Wil ik toch echt op korte termijn een net wat leukere offroader!

Verder heb ik geen foto's gepost van mijn buggy, is verder ook niks speciaals :D!
 
Speciaal of niet, ik vind gewoon "Posten die hap!"

Ben al flink aan het rond kijken, de motor word iig PaSe Getuned en dan flink wat alu parts. Alleen ben ik er nog niet over uit,

Monster-Truck (€749.00)

MT%20jvd


Leopard Race (€939.00)

Leo_Race_950EUR.gif


Qua prijs maakt het elkaar nog al wel wat. Kan eventeul ook gewoon voor een Marder gaan. die kost 575.00 tot 749.00.

Lastig man :7
 
Bij deze toch maar een paar foto's van mijn buggy!
Erg leuk om mee te beginnen, maar wil nu dus toch iets anders!
 

Attachments

  • PB080008.JPG
    PB080008.JPG
    863.1 KB · Views: 2
  • 125.jpg
    125.jpg
    129.3 KB · Views: 7
  • PB080009.JPG
    PB080009.JPG
    865.5 KB · Views: 2
Status
Not open for further replies.
Back
Top