R/C auto's

Status
Not open for further replies.
Kneiter said:
Bling bling 8)
ziet er strak uit kneiter
zeker bling bling
lang geleden dat ik weer hier op het forum zat..maar zo te zien zijn er steeds meer forumpeeps met nitro wagen!
Keertje echt een meeting houden lijkt me ;)
Ik zal onze 2 Hpi racers en de Savage eens oppoetsen en weer eens starten+ralf+ :W
 
Dat we een meeting moeten houden is al vaker gezegt, maar nog steeds niet gedaan. Lijkt mij ook wel eens tof eigenlijk !

Voordeel voor jouw Bo (?) is dat je off EN on road kan :p
 
ff wat fotos met mijn gewoone camera

np53yp.jpg

np55qd.jpg

np55yb.jpg

np563c.jpg

np56ja.jpg

np56oo.jpg




GeiL
 
Beter vervang je die K&N Filter, word sterk afgeraden @ offroad..
En verkocht jij dat ding niet? Goed zonde man ..

En Kneiter, ben zeer benieuwd :W
 
Hey,

Ik ben helemaal niet bekend op dit gebied, maar ik zoek een paar leuke site's waar ik onderdelen zou kunnen bestellen, en wat informatie sites. Want me handen jeuken, maar heb geen zin meer in een Scooter maar zo een R/C is gewoon supervet :W.

Alvast bedankt :*.
 
Hierbij mijn MT2.

Alu parts:
Shocks
Shocktowers
Draagarmen
C-hubs
Titanium turnbuckles
Etc
Etc

Binnenkort
HPI .25 4,1cc 2,5pk motor (nu standaard 2,5cc en 1,2pk)
Complete aandrijflijn in HD

Foto's:
npf1c4.jpg

npf3gn.jpg

npf3o5.jpg

npf3wk.jpg


En nog eentje met zelf gespoten kap:
npf6hj.jpg
 
Kneiter said:
Hierbij mijn MT2.

Alu parts:
Shocks
Shocktowers
Draagarmen
C-hubs
Titanium turnbuckles
Etc
Etc

Binnenkort
HPI .25 4,1cc 2,5pk motor (nu standaard 2,5cc en 1,2pk)
Complete aandrijflijn in HD
ziet er heel mooi uit!ik ben zelf ook dol op die alu parts...gehehe niet overal natuurlijk..maar waar het versteviging biedt heb ik het ook veranderd.
Enne voor die .25 blok..dat lijkt mij iets te veel vermogen voor een 1:10
heb je daar een conversion kit voor gekocht?? of ga je beunen:p
tis nog een heel karwei om dat grote blok in je 1:10 te krijgen+ralf+ (engine mounts hebben een andere maat en het carter zelf is een stuk groter dan een 2,11 of 2,5cc..Tis immers een BIGblock en geen smallblock meer. Dat houdt dus ook in dat je je tandwielen ook moet aanpassen, want anders vreet het spurgears!) Bij mijn Savage zit dat blokkie er ook op en daar heb ik het ook al een keer gehad dat hij door de immense power gewoon de spurgear kapotdraait. Nu heb ik mijn HPI.25 weliswaar getuned..maar toch8)

Nu zie ik wel dat je bij een MT2 best veel ruimte hebt dus op zich moet het lukken...
haha succes!:W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top