Project SONIC LC ( I.S.T Style )

Hebben jullie trouwens contact met mensen die racen in belgie (op tobi na?)

ik hoor, dat de trainingen meestal 1 uur lang zijn, en dat de races ook niet zo kort zijn, als dat ze in nederland zijn.

Ik denk, dat jullie de kartcarbu dus heel Safe moeten kunnen afstellen, als je het zaakje heel wil houden. tijdens zo'n lange en vooral slopende (voor jezelf, en het motorblokkie) race...

maar ben benieuwd hoor :D
 
Originally posted by Sander
Hebben jullie trouwens contact met mensen die racen in belgie (op tobi na?)

ik hoor, dat de trainingen meestal 1 uur lang zijn, en dat de races ook niet zo kort zijn, als dat ze in nederland zijn.

Ik denk, dat jullie de kartcarbu dus heel Safe moeten kunnen afstellen, als je het zaakje heel wil houden. tijdens zo'n lange en vooral slopende (voor jezelf, en het motorblokkie) race...

maar ben benieuwd hoor :D


Volgens mij zal er niet geraced worden met kartcarbu?
Want mag toch max. 19mm zijn?
 
Een kartcarbu is zeer betrouwbaar mits goed afgesteld.. karters rijden er toch ook lange races mee??

Nee daarvoor hoeven ze niet bang te zijn... en veel vermogen is goed heel te houden mits je materiaal goed op elkaar is afgesteld...

Rudi
 
Tuurlijk hebben wij contact met die mensen, je mag gewoon met
een grotere carb rijden, alleen doe je dan alleen niet mee voor het kampioenschap....(dat vinden we toch niet belangrijk)

Er zijn daar GELUKKIG verschillende organisaties, die races organiseren, ze zijn niet allemaal 1 uur enz...

Dus komt allemaal wel goed..

Alfonso


Originally posted by Sander
Hebben jullie trouwens contact met mensen die racen in belgie (op tobi na?)

ik hoor, dat de trainingen meestal 1 uur lang zijn, en dat de races ook niet zo kort zijn, als dat ze in nederland zijn.

Ik denk, dat jullie de kartcarbu dus heel Safe moeten kunnen afstellen, als je het zaakje heel wil houden. tijdens zo'n lange en vooral slopende (voor jezelf, en het motorblokkie) race...

maar ben benieuwd hoor :D
 
Originally posted by Alfonso1
Tuurlijk hebben wij contact met die mensen, je mag gewoon met
een grotere carb rijden, alleen doe je dan alleen niet mee voor het kampioenschap....(dat vinden we toch niet belangrijk)

Er zijn daar GELUKKIG verschillende organisaties, die races organiseren, ze zijn niet allemaal 1 uur enz...

Dus komt allemaal wel goed..

Alfonso
maar er zijn wel dagzeges te halen?
Is iig wel een mooi werk werk als daar een hoop gevlamd wordt.

Wat ik bedoelde over de vering is dat vering heel veel kan schelen in rondetijden, zeker met zulk vermogen.
 
Originally posted by enamer
zeeer vetjes maar hoe heb je dat eigenlijk met je helmbak gedaan deze veert toch afzonderlijk van je blok en toch heb je hier je inlaatdenmper inzitten?en dat ram air systeem maar wat ik hier zo zie... duit word volgens mij de vetste sonic die ik ooit heb gezien....

kick...;)
 
Originally posted by DvD
maar er zijn wel dagzeges te halen?
Is iig wel een mooi werk werk als daar een hoop gevlamd wordt.

Wat ik bedoelde over de vering is dat vering heel veel kan schelen in rondetijden, zeker met zulk vermogen.

Ach ja, ik ga niet zoveel om met mensen die racen, dus als ik het zeg word het ook niet geaccepteerd. Voor een snelle rondetijd moet je gewoon goede vering hebben, naar wat ik van racers heb gehoord dan. Vering is 1 van de belangrijkste dingen, zoniet het belangrijkste samen met vermogen (en banden).

Ach, als er een hoop mensen naar België gaan om te racen, dan ga ik iig ook. We zullen het dan wel zien.
 
Jeetje zeg wat een gelul zeg over een stink veer. MOL het is Doppler veer en koste 129 piek. Daar moet je ook geen super iets van verwachten. Tot nu toe ben ik tevreden met hoe deze presteert (zeker voor dat geld). Misschien zeg ik na 1 race wel wat een pokke ding ik moet een andere hebben. Tot nu toe (ook na flink blazen) ben ik zeer tevreden.

Maar voor nu vind ik em prima. Ik weet dat vering heel belangrijk is, maar op dit moment vind ik het onzin om 300 euro in een veer te steken. Ik ga liever voor meer vermogen voor dat budget :)

Aangezien er een 2e blok komt, steek ik daar eerst het geld in :*
 
Originally posted by enamer
zeeer vetjes maar hoe heb je dat eigenlijk met je helmbak gedaan deze veert toch afzonderlijk van je blok en toch heb je hier je inlaatdenmper inzitten?en dat ram air systeem maar wat ik hier zo zie... duit word volgens mij de vetste sonic die ik ooit heb gezien....

Sorry over het hoofd gezien. Excuse me :)

Helmbak zit groter gat in voor het scharnieren van het luchfilter. Deze hangt in een rubber op de carbu en kan dus meebewegen met de helmbak zelf.

De vetste sonic is wel de bedoeling jah :) Maar ik ga me niet weer zo ziekelijk uitleven als op die sr. Het wordt een racer en op me plaat ga ik toch. Maar uiteraard doe ik alles wel "gewoon" ;) Netjes.:p
 
ik vind het blok en zo belangrijker als het optische...



Het wordt een racer en op me plaat ga ik toch. Maar uiteraard doe ik alles wel "gewoon" Netjes.


nou nou dat is geen insteling he ;)


__________________
 
Ik ehb een groot verschil tussen Netjes en Perfect. Bij de SR is alles perfect afgewerkt tot in de puntjes en dat ben ik neit van plan om bij deze te doen (al zullen de meeste denk ik het verschil neit zien :) )
 
Pics zoals beloof van de kappen

Kappen zijn nog neit af. Vernis laag meot er nog overheen en de velgen zijn ook nog neit gedaan. Eveneens moet er nog een aantal logo's worden gefreesd. :W

Iig voorproefje (ze glimmen dus nog niet). Maar het idee kan je je wel indenken.

Gatenkaas :)

dsc03666.jpg


Nog meer gaten voor kart rad te koelen.

dsc03668.jpg


De andere kant van de kap

dsc03648.jpg


Close up neus (tis best een strak lijntje geworden :)

dsc03652.jpg


Duo-Tone. Dit is goed uit de verf gekomen ben er zeer tevreden over.

dsc03654.jpg


Verderaf genomen

dsc03657.jpg


Onderkap

dsc03658.jpg


Me regenvanger 8P

dsc03665.jpg


Achterlichtglas

dsc03663.jpg


De Ram-Air is Wit B.t.w vandaar die gare afplaktape erop :#

Zowwwww was em weer. Volgende pics zijn als de kappen af zijn en als 2e blok arriveert i think :)

Leterz, Xander
 
Originally posted by Alexander

Iig voorproefje (ze glimmen dus nog niet). Maar het idee kan je je wel indenken.

:eek: Als ze nu nog niet glimmen hoe zien ze d'r straks dan wel niet uit :?

Maar erg mooi gespoten (zelf gedaan?)
Ben benieuwd hoe het er in het geheel uit ziet :D
 
Back
Top