Project SONIC LC ( I.S.T Style )

Alexander

ik moet nodig weer eens
Ik denk laat ik dan ook maar wat van mijn kant horen.

Zoals menig weten ben ik dus bezig met een Sonic om te bouwen. Hiermee zal ik in de loop der tijd gaan racen.

Meeste spullen zijn al binnen en hijs druk in ombouw.

Blokkie in al haar glorie

dsc02915.jpg


dsc02916.jpg


dsc02917.jpg


Mixture in here please :)

dsc02925.jpg


En koud zal ie het hebben 300mm x 300mm heheh Past net :#

dsc03245.jpg


Big Brother :+

dsc03247.jpg


Rooster voor de onverwachte vogels :eek:

dsc03270.jpg


Wat een pokke werk was dit zeg :|

dsc03291.jpg


dsc03293.jpg


dsc03298.jpg


dsc03344.jpg


Custom Made beugel voor stuur ophanging :~

dsc03356.jpg


Kappie voor de uuummmmmmmmmmmmmm, regen tegen te houden :!

dsc03357.jpg


RRrrrrrrrrrrrrrrrrammm air 8)

dsc03421.jpg


Toeren draaien wil ie wel ja :eek:

dsc03423.jpg


Testdeksel voor overrange 0?

dsc03447.jpg


Na een blok te hebben opgebouwd kwam er na ff testen het volgende vermogen uit op een Dynojet 200 bank.

De setup was:

Hebo Manston 70 Tuned IST
Hebo Racing P.12 As
30mm Baroni carbu
IST 30mm Spruitstuk
Carters Tuned IST
Standaard Membraan Tuned IST
Overrange Lang minarelli blok 128mm
Standaard vertanding
Malossi Binnenrotor
Yasuni C20

Kart radiator


dsc03434.jpg


Nu is het blok weer deels uitelkaar voor de zoektocht naar meer vermogen.

De setup gaat worden:

Nog onbekende Cilinder
Hebo Racing P.12 As
30mm Baroni carbu
IST 30mm Spruitstuk
Carters Tuned IST
Standaard Membraan Tuned IST
Overrange piaggio 134mm
Prim malossi, sec standaard
Malossi Binnenrotor
VTM Custom pijp

Kart radiator

Zo voor nu was dat em ff. Me kappen moeten nog terug komen van de spuitert en er komt een nieuw blok voor aanpassing op nieuwe cilinder.

Owja nieuwe site ben ik nog steeds mee bezig ja. Zit beetje tegen op eht moment allemaal, maar hijs nog steeds in ontwikkeling voor de ongeduldige onder ons :W

Carry on Private :)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Netjes hoor , maar gaat die grote poulie geen probleem vormen ivm lengte van de snaar? Of wordt dit dan deels opgevangen door het korte blok dat je dan bijv. een mina/pia overranged snaar kan gebruiken?
 
sappig apperaat, alleen betwijfel ik of het carter er erg blij mee zal zijn. En wel lekker link als je met je stalen dashboord bevestigingen gaat racen.
Wat voor voor schaokdemp gebeure komt erop?
 
tering vet man...echt wauw, maar die uitlaat bocht is raar, lijkt wel een 90 gradenhoek, mja jullie zullen het wel weten :)
 
Originally posted by gomer_pyle
DvD Volgens mij is het een doppler veer.
VOORvering.... bedoel ik, en die achterveer zou ik ook niet mee willen racen( of je moet een hele vlakke baan hebben, maar dat is niet het geval in belgique)
 
Vet... gave setup ook!

Alleen, ik meende me te herinneren dat bij mina het carterdeksel ook gedeeltelijk een dragende functie had, kun je zomaar dat deel weghalen bij die achterpoelies dan???

succes verder, greetz arthur
 
Uber vet :W

Knap vermogen !!

Ik zou die gaten in de voorkap wat inzinken met een wat grotere boor...
 
zeeeeer sappig machientje!! echt meesterlijk hoeveel werk dr in zit :W ik w8 geduldig af totdat ie weer op n meeting (KW?) is. :)

keep up!
 
leuk speelgoed xander... maar ff een vraagje, dat 'ram-air' systeem van je, zorgt dat er niet voor dat er teveel lucht binnenkomt? lijkt me dat je nu net iets meer geforceerd lucht naar binnen werkt, vind de kartcarb dat wel leuk?
 
Back
Top