Project SONIC LC ( I.S.T Style )

Zit er goed uit! En wat las ik nou..... logo's eruit frezen :). Wel zonde als je valt, en het kost ene hoop tijd. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet asl kappen op je scoot zitten.
 
Die logo's ben ik nog mee bezig. Wordt nog hele klus om te fixen.

Gaten handschoen zijn 8mm. Netals voorkap zijkant. De gaten in he midden zijn 10mm.

Het wordt zeer bruut als het in elkaar zit. Dan nog de nodige "custom" stickers en he is af kwa optiek :)
 
Originally posted by Sjoerd
Kon je die logos niet beter eerst eruit frezen :S ?

Wel vet spuitwerk, tenminste ik neem aan dat je het zelf hebt gedaan?

Spuiten heb ik laten doen. Ik heb hier geen zin in, het kost mijzelf te veel tijd die ik al bijnna niet heb :( Ontwerp is wel van mij :)
 
Damn echt een vette sonic :D

Wel beetje jammer dat je er mee gaat racen, zonde van die mooie kappen als je op je plaat gaat maarja moet je zelf weten ;)
 
Originally posted by Alexander
Spuiten heb ik laten doen. Ik heb hier geen zin in, het kost mijzelf te veel tijd die ik al bijnna niet heb :( Ontwerp is wel van mij :)

Oh... naja dan is het gewoon normaal spuitwerk en moet er nodig een venrislaagje op ja :!

Ik wacht op de pics als het zaakje gemonteerd is, belooft veel :)
 
Vind het een beetje zonde dat je die regenvanger gespoten hebt. Vond dat juist wel vet kleurtje hebben. Maar goed......verder......is die weer ubergeil Xander. Klasse! ! ;)
 
supervet ding, maar jullie dingen zijn altijd wel aardig:p
hoe wil je trouwens die ram air gaan afstellen, want naar mijn idee, komt er, hoe harder je rijdt meer lucht in.
of zie ik dat fout..
 
Xander, het is zeker een vette sonic geworden/in wording.
Je 2e blokje gaat morgen op de post:), kunnen wij ook weer verder met ons sonicje.... Maar voor dat die deze status bereikt
is er nog een lange, nouja zeg maar gerust Hele lange weg te gaan. Maar waar een wil is is een weg, en waar geen weg is moet je niet rijden:).

Groeten Luuk
 
witteveen ziet er weer goed uit. niet mijn kleuren maar toch.
alleen jammer dat je t handschoen'dekseltje' met gaten gemaakt hebt, had wel verwacht dat je daar IST uit zou snijden/boren.
off>>wanneer pick je de keys van garage is op?>>off
 
Back
Top