Project Nitro

kinky :) en doe nu ook is die gele z-kappen erop kijken hoe dat staat en weet je wat mayb ook mooi was geweest die tussen stukken van je voetenplank dus de gladde stukken die je schoenen niet raken die zwart gelaten mja dit is ook zeer sexy :)
 
Geoffrey said:
héé gast

super gedaan toppie (y)


ik hoop je eens te zien op de acuity meeting

laters


ps: soon komen wij ook met het zipje! :D
momenteel volledig nog in opbouw (Walterke)
hij komt regelmaatig naar meetings
 
Met gele z-kappen vind ik het minder mooi
met%20gele%20z%20kappen.JPG
 
ik stel voor dat jij een potje belgom koopt! :)

alles is zeeeeeer netjes geschuurd.. maar volgens mij polijst je met commandant 3 ofzo? :p

verder een zeer mooie scoot.. zwart/geel is echt vet
 
Xyntaxis said:
ik stel voor dat jij een potje belgom koopt! :)

alles is zeeeeeer netjes geschuurd.. maar volgens mij polijst je met commandant 3 ofzo? :p

verder een zeer mooie scoot.. zwart/geel is echt vet

Carterkap is met commandant 4 gedaan ja, maar de rest is met Belgom gedaan.
 
Ey, ik vind je aerox er egt wel netjes uit zien!!
vooral die kleurencombo vind ik bruut, je ziet niet zo vaak zon gewaagde kleur voor de binnekappen :), super mooi!!
Je waterpompdeksel is ook bruut gefreesd!!
Alleen zou ik als ik jouw was de gele z-kappen houden!!! Ziet er stukken beter uit dan die zwarte vind ik, maarja jij moet maar kijken wat jij het mooist vindt natuurlijk!
 
hey,ziet er echt super dik uit,zeer orginele kleuren combo en alles is puik afgewerkt.

oftopic:Hoe kom je aan een rechtspruitstuk voor miarelli,want ik heb bij een veel scooterzaken geinformeert maar nergens een recht spruitstuk voor mina te krijgen.

Ga zo door!!!!
 
hoelang ben je bezig geweest met het polijsten van je blok. ik heb nu me carterkap gepolijst maar het is jammer dat mijn carter niet gepolijst is maar dit is een enorme rot klus lijkt mij!! verder nette scoot.
 
Maar eens updaten denks.
Frame ingekort
frame%20ingekort.JPG

Klaar voor straler
Afbeelding%20002.jpg


Blok gestraald
Blok%20gestraald.jpg

Blok%20gestraald1.jpg

Blok%20gestraald2.jpg

Blok%20gestraald3.jpg


Het frame was tevens ook klaar, gelijk maar wat opgebouwd
Frame%20gecoat1.jpg

Frame%20gecoat2.jpg
 
Back
Top