Project Nitro #2

Hij ging weer als een malle, en ik vond die ene rolling burn echt vet van je :p die je recht voor ons deed..
:W Donderdag sprintje? :)
 
@ Lint, foto dankzij Geoffrey

STA72082%20(Small).JPG


Er zijn meer fotos van je, maar deze is wel erg mooi.

(ik blijf je voorkap NIET mooi vinden)
 
Haha, dankje

Spijtig dat je uitlaat al roest-verschijnselen vertoont en dat je scooter omviel
door een klein windvlaagje

je scoot is té licht, je-weet-wel :+
 
Ik mis ook een ander gekleurd velgrandje achter, dat zou hem wel optisch afmaken denk ik (+een andere voorkap ;) )
 
Tinne, ik vind de voorkap ook niet zo mooi.. Maar de gehele look als k niet naar die voorkap kijk is echt :W . Lekker clean:)
 
Tinne , die achterste velgrand was eerst wel gepolijst . Ws heeft hij een andere velg gebruikt omdat hier een slick op lag :).
 
BT said:
Tinne , die achterste velgrand was eerst wel gepolijst . Ws heeft hij een andere velg gebruikt omdat hier een slick op lag :).


Ja, hij heeft deze velg (carbon look, beta sd) vlug van een vriend gekocht om
hierop zijn slick te monteren
 
echt een geil ding :)

en de snelheid zit er ook goed in, jammer van de barstjes in u kap op het einde van de dag

grts michiel
 
Zo, weer het één en ander veranderd. Vrijdag wezen testen.

Nieuwe sprint positie
DSC_9386.jpg


DSC_9405.jpg


DSC_9415.jpg


Was net effe aan het slapen toen Hans me riep
DSC_9424.jpg


Foto's van Lint komen nog wel.
 
Last edited:
Echt een te vet ding Ruben :p, enne volgende keer maar uit de wind zetten...

gelukkig is er maar weinig beschadigd door het omvallen.
 
Radiateur stek ~ gewichtverdeling & minder KVS :W
Andere voorkap dus...(onder het mom van Aerodynamica?)

Echt goed bezig.

(matzwart/gewichtsbesparing/mooi laag.......en deze doet het tenminste ook +pippi+ )
 
Er komt binnenkort dezelfde voorkap op, maar dan een dichte. Als het teminste lukt om een mal ervan te trekken, evenals de achterkap.

Ook ligt er een slick op de SR Viper achtervelg. Die velg wordt nog gestraald, afgedraaid en mat zwart gespoten.
 
Back
Top