troylee neos
EcHt He!!!
[PROJECT HEBO NG SPRINT RS]
Ok, hier mijn project dan maar, hoop er mee op jubbega enzow te kunne sprinten, maar dat is afwachten, t geld groeit me niet op de rug. Plus dat ik nog een verplichte vakantie heb met me vriendin, maar in ieder geval t verhaal gaat zo:
Zomer van 2003 een neos overgekocht, en twee maanden later(kon helaas niet eerder) me certificaat gehaald, set up was toen een polini vario + een leovinci handmade “S”. niet echt boeiend dus. Maar wel dat hele ding uit elkaar gehaald en in elkaar gezet(leer je nog is wat, ) meteen een yasuni R gehaald, daarna nog een flyclutch en een 17,5 mm dellorto, reed wel leuk, trok ook wel grappig voor een stdd 50 cc, toen kwam k iemand tegen die een hebo alu 70 AC verkocht voor 50 euro, gekocht, en meteen ook een nieuwe doppler s1r as, dus dat werd een dagje beunen(nog nooit gedaan, krukas verwisselen enzow) dus dat ging niet helemaal goed, niet de goede tapenden om uitlaat vast te zetten (had m6 moest m7 in) keerringen niet goed, ontsteking was er wat los geschoten en zuiger was tog niet helemaal lekker, dus ding reed ffies goed, tot ontsteking raar deed keerring lekte, dus tog maar naar de dealer gebr8, ontsteking gefixt, nieuwe keerringen erin, en manston zuiger erin, ikke heen en weer naar wassenaar naar me oma(is 80 km in totaal) ik kom thuis, meteen naar “rieju-pim” gegaan, had m nog steeds niet opengetrokken
Dus wij ginge naar een andere vriend, staan bij stoplicht, en tot pim ze verbazing trok k hem eruit, terwijl ik dat ding van hem toch wel hard vond gaan, maaarrr 5 dagen later begon t, we wilden ff een drive by gaan filmen(reed op een mh rx teller 125, 20 km eraf is 105), komen we daar aan, valt me scoot uit, denk zal wel aan me stationair liggen, maar startte heel moeilijk, ik naar huis gegaan, en op t eind reed ie nog maar 20 ofzow, heel raar, ik scooter terug gebr8 naar de dealer, bleek me naaldlager gesprongen te zijn, zuiger kreeg speling en is lekker me cillinder ovaal gaan maken… bedankt doppler!,, 50 cc erop geknald en verkocht
Zo zag ie eruit, (troylee stickers, vandaar me user name, spuitwerk was ook van me zelf, was wel netjes)
Toen ben ik gaan sparen, wilde een schakelbrommer, net als pim, en toen vond ik er een, een april ars oud model. voor 1200, uiteindelijk 200 vanaf gepraat en mee genomen, set up was, gilardoni 1 GJB tuned, jolly pijp, 19 dellorto en jaja een AM6 blok(normaal AM5)
Zo was ie toen k m kocht
Reed iets van 100 op me teller, mjah al me vrienden reden met 70 cc op hun schakel, kon dus niet achterblijven, heb toen een hebo NG gekocht die erop gezet 60 km rustig aan gedaan, en toen pim er op gezet die trok m open, trok m zo naar de 13K,
Me hebo toen ie erop zat
ging wel lekker dus, maar kon alleen half gas rijden sproeier kleiner gezet en luchtbak bijgewerkt, von t wel grappig rijden maar voelde dat de jolly in hield, en ik kon de yasuni HMR/2 lenen van nino([5th] RS- POWER) erop gezet, trok m open ging ie meteen op- ze 8er wiel, heb zo een tijdje gereden, maar ging steeds meer kapot enzow ketting er af bij 13,5K in me 1, ketting slaat vast, dus hoor nu een mooie tik als ik in me eerste versnelling rij, maarrr yasuni is inmiddels terug naar ze eigenaar, en de jolly is al verkocht, dus brommer gaat uit elkaar
Plannen zijn:”
Motorisch:
Blok [GT] tuned
Hebo NG [GT] tuned
Koso 28 mm D-slide
Malossie 25 mm [GT] tuned
HPI 2004
DPR aangemeten
5e plaat @ koppeling
uiterlijk:
me brommer is al naakt met het acerbis DHH kuipje van pim, kleuren waren wit blauw toen ik hem kocht, maar wordt zwart metallic, ben bezig met ontwerpen voor monoseat, moet nog een bellypan komen en wat radiateur kappen,
al met al, moet dus wel leuk worden
zo ziet ie er nu ongeveer uit, kappen weliswaar btje geschuurd, maar zitten 8 lagen op van de vorige eigenaar, dus dat wordt bij de spuiter gedaan
updates komen in de eerste post te staan, maar kzal dat wel vermelden
edit://
heb ook nog een testbank run gemaakt met hebo, 19 mm dellorto en yasuni.
12 pk (H)
mini updeet:
ok gisteravond een ontwerpje gemaakt, wilde eigenlijk wachten met t posten hiervan maar tog maar gedaan:
t is gewoon in grote lijnen hoe die er uit komt te zien
UPDATE:
+++05-02-2005+++
vandaag ff boodschapjes gedaan, moet alleen nog iets vinden wat als mal kan dienen, d8 eerst aan pur en anders aan iets van gaas, denk eerder gaas, kan k miss wel gratis krijgen
fototje:
DUBBELE UPDATE:
***05-02-2005***
freempje. ben alvast begonnen met t strippen van me brommer
met wat zooi dr bij
vorkpoten en twee velgen
morgen gaan we verder
***updeet 7 februari***
vanmorgen wakker geworden, ff naar de schietclub :
en een uur nadat k thuis kwam kwamen de beunhoeren, vrijwel meteen begonnen ( hoe haal je de koelslangen van je cill?)
vies blok? hoezo?
en als afsluiting van de dag, t beun kwartet bij de lokale snack
voorste ben ik, en let vooral op pim(rieju-pim) op de achtergrond
en jah als afsluiter, wat moet je met een kapotte achterbrug? juist, oefenen voor t schieten
njah frame is leeg en schoon, meeste is al van de verf ontdaan en klaar om gepolierd te worden, maarrr eerst ff een poliermachine zoeken, met zon schijf voor op de schuurmachine gaat t dus niet :| kut dinge
morgen fotos van lege frame (en jah me blok is ook al schoner)
frame:
blok:
cill:
updeet 12 - 02 - 2oo5
freempje
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
al bijna helemaal bling bling
***IK WIL BIJ DEZE BULLET BEDANKEN VOOR T LEVEREN VAN ME SPULLEN DE KOMENDE TIJD***
Ok, hier mijn project dan maar, hoop er mee op jubbega enzow te kunne sprinten, maar dat is afwachten, t geld groeit me niet op de rug. Plus dat ik nog een verplichte vakantie heb met me vriendin, maar in ieder geval t verhaal gaat zo:
Zomer van 2003 een neos overgekocht, en twee maanden later(kon helaas niet eerder) me certificaat gehaald, set up was toen een polini vario + een leovinci handmade “S”. niet echt boeiend dus. Maar wel dat hele ding uit elkaar gehaald en in elkaar gezet(leer je nog is wat, ) meteen een yasuni R gehaald, daarna nog een flyclutch en een 17,5 mm dellorto, reed wel leuk, trok ook wel grappig voor een stdd 50 cc, toen kwam k iemand tegen die een hebo alu 70 AC verkocht voor 50 euro, gekocht, en meteen ook een nieuwe doppler s1r as, dus dat werd een dagje beunen(nog nooit gedaan, krukas verwisselen enzow) dus dat ging niet helemaal goed, niet de goede tapenden om uitlaat vast te zetten (had m6 moest m7 in) keerringen niet goed, ontsteking was er wat los geschoten en zuiger was tog niet helemaal lekker, dus ding reed ffies goed, tot ontsteking raar deed keerring lekte, dus tog maar naar de dealer gebr8, ontsteking gefixt, nieuwe keerringen erin, en manston zuiger erin, ikke heen en weer naar wassenaar naar me oma(is 80 km in totaal) ik kom thuis, meteen naar “rieju-pim” gegaan, had m nog steeds niet opengetrokken
Dus wij ginge naar een andere vriend, staan bij stoplicht, en tot pim ze verbazing trok k hem eruit, terwijl ik dat ding van hem toch wel hard vond gaan, maaarrr 5 dagen later begon t, we wilden ff een drive by gaan filmen(reed op een mh rx teller 125, 20 km eraf is 105), komen we daar aan, valt me scoot uit, denk zal wel aan me stationair liggen, maar startte heel moeilijk, ik naar huis gegaan, en op t eind reed ie nog maar 20 ofzow, heel raar, ik scooter terug gebr8 naar de dealer, bleek me naaldlager gesprongen te zijn, zuiger kreeg speling en is lekker me cillinder ovaal gaan maken… bedankt doppler!,, 50 cc erop geknald en verkocht
Zo zag ie eruit, (troylee stickers, vandaar me user name, spuitwerk was ook van me zelf, was wel netjes)
Toen ben ik gaan sparen, wilde een schakelbrommer, net als pim, en toen vond ik er een, een april ars oud model. voor 1200, uiteindelijk 200 vanaf gepraat en mee genomen, set up was, gilardoni 1 GJB tuned, jolly pijp, 19 dellorto en jaja een AM6 blok(normaal AM5)
Zo was ie toen k m kocht
Reed iets van 100 op me teller, mjah al me vrienden reden met 70 cc op hun schakel, kon dus niet achterblijven, heb toen een hebo NG gekocht die erop gezet 60 km rustig aan gedaan, en toen pim er op gezet die trok m open, trok m zo naar de 13K,
Me hebo toen ie erop zat
ging wel lekker dus, maar kon alleen half gas rijden sproeier kleiner gezet en luchtbak bijgewerkt, von t wel grappig rijden maar voelde dat de jolly in hield, en ik kon de yasuni HMR/2 lenen van nino([5th] RS- POWER) erop gezet, trok m open ging ie meteen op- ze 8er wiel, heb zo een tijdje gereden, maar ging steeds meer kapot enzow ketting er af bij 13,5K in me 1, ketting slaat vast, dus hoor nu een mooie tik als ik in me eerste versnelling rij, maarrr yasuni is inmiddels terug naar ze eigenaar, en de jolly is al verkocht, dus brommer gaat uit elkaar
Plannen zijn:”
Motorisch:
Blok [GT] tuned
Hebo NG [GT] tuned
Koso 28 mm D-slide
Malossie 25 mm [GT] tuned
HPI 2004
DPR aangemeten
5e plaat @ koppeling
uiterlijk:
me brommer is al naakt met het acerbis DHH kuipje van pim, kleuren waren wit blauw toen ik hem kocht, maar wordt zwart metallic, ben bezig met ontwerpen voor monoseat, moet nog een bellypan komen en wat radiateur kappen,
al met al, moet dus wel leuk worden
zo ziet ie er nu ongeveer uit, kappen weliswaar btje geschuurd, maar zitten 8 lagen op van de vorige eigenaar, dus dat wordt bij de spuiter gedaan
updates komen in de eerste post te staan, maar kzal dat wel vermelden
edit://
heb ook nog een testbank run gemaakt met hebo, 19 mm dellorto en yasuni.
12 pk (H)
mini updeet:
ok gisteravond een ontwerpje gemaakt, wilde eigenlijk wachten met t posten hiervan maar tog maar gedaan:
t is gewoon in grote lijnen hoe die er uit komt te zien
UPDATE:
+++05-02-2005+++
vandaag ff boodschapjes gedaan, moet alleen nog iets vinden wat als mal kan dienen, d8 eerst aan pur en anders aan iets van gaas, denk eerder gaas, kan k miss wel gratis krijgen
fototje:
DUBBELE UPDATE:
***05-02-2005***
freempje. ben alvast begonnen met t strippen van me brommer
met wat zooi dr bij
vorkpoten en twee velgen
morgen gaan we verder
***updeet 7 februari***
vanmorgen wakker geworden, ff naar de schietclub :
en een uur nadat k thuis kwam kwamen de beunhoeren, vrijwel meteen begonnen ( hoe haal je de koelslangen van je cill?)
vies blok? hoezo?
en als afsluiting van de dag, t beun kwartet bij de lokale snack
voorste ben ik, en let vooral op pim(rieju-pim) op de achtergrond
en jah als afsluiter, wat moet je met een kapotte achterbrug? juist, oefenen voor t schieten
njah frame is leeg en schoon, meeste is al van de verf ontdaan en klaar om gepolierd te worden, maarrr eerst ff een poliermachine zoeken, met zon schijf voor op de schuurmachine gaat t dus niet :| kut dinge
morgen fotos van lege frame (en jah me blok is ook al schoner)
frame:
blok:
cill:
updeet 12 - 02 - 2oo5
freempje
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
al bijna helemaal bling bling
***IK WIL BIJ DEZE BULLET BEDANKEN VOOR T LEVEREN VAN ME SPULLEN DE KOMENDE TIJD***
Last edited: