Probs. @ firefox + elekt. schema gevraagd.

Status
Not open for further replies.
Misschien beetje vage vraag, maareh heb je wel sproeiers e.d. in die carb zitten? en heb je de slangen wel goed aangesloten? het is echt te vaag dit:?
En als je startspray door je carbje spuit, start ie dan? (if so, dan ligt het ws toch aan je carburatie)
 
Originally posted by $aint
Misschien beetje vage vraag, maareh heb je wel sproeiers e.d. in die carb zitten? en heb je de slangen wel goed aangesloten? het is echt te vaag dit:?
En als je startspray door je carbje spuit, start ie dan? (if so, dan ligt het ws toch aan je carburatie)

Slangen zitten goed aangesloten...en er zit een sproeier in.

En als ik dus benzine in het bougiegat spuit, dan start hij wel.

Alex:
Ik ga komend weekend er weer mee bezig...degene die er toen achter is gekomen dat me chipkey de oorzaak was dat die niet vonkte, helpt me dan ook weer. Als het komend weekend niet lukt...dan mag je wel ff langskomen :).

Greetz,.
 
Naaaah...ben net weer een uurtje wezen sleutelen...

heb het volgende gedaan:
- vacuumslang helemaal gecontroleerd. Deze slang is 100%
- caberateur echt helemaal uitelkaar gehaalt, en alles goed schoongeblazen en afgespoelt met benzine.
- er een grotere sproeier ingedaan: maatje 90.

vervolgens flink wezen kicken, en telkens gekeken of er benzine in vlotterbakje kwam...dit was niet het geval. Dat is wel heel wazig, want de vlotter werkt goed, en als je benzine slang van cabereteur af haalt, en dan gaat kicken, dan spuit de benzine er met liters uit.

Iemand tips? Vast niet...want dit is echt upperstrange...
Maar ok, alles is welkom, ik ben echt zwaar wanhopig op dit moment..

owjah, de scoot start nog steeds als ik benzine in bougiegat spuit...maar valt natuurlijk binnen 2 seconde weer uit...maar dat komt dus omdat hij geen benzine krijgt via de caberateur..
 
Originally posted by ZillionSpeed
Toen mijn scooter een tijdje stil heeft gestaan, was 1 vand e tules verstopt, heb toen schoongemaakt en toen dee ie het weer

Tules? Wtf zijn tules?
 
Originally posted by Jowie
Al eens gewoon een andere carb of vaccum pompje geprobeert??

Wel aan andere caberateur...nog geen andere pompje.
Dat pompje is gewoon dat apparaat die aan je tank zit, en waar de benzine slang & vacuum uitkomen?

kan ik inderdaad wel es ff proberen!
Thanx!!
 
sorrie dat ik dit ouwe topic opgraaf maar ik ben op zoek naar zon bedradingschema, heeft iemand dit toevallig online staan? zou heel erg tof zijn :)
 
Topic wordt alleen omhoog gehaald vanwege het bedradingsschema, ik denk dat binnnen een jaar het probleem nu wel opgelost is...;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top