AIM probs

fabriziracing

XFS-member
Paar dagen geleden ff m'n AIM opgehaald bij EPC (moest van twins komen), aangezien er 2 versies bestaan, Ac en Lc, denk ik dat ik de verkeerde heb gekregen??

Op de foto, heb ik het type met nummer 2 als aansluiting, deze dient dus voor Lc.

Probleem is dat ik Ac heb, en dus nummer 4 als aansluiting nodig heb.

De wachttijd was enorm lang, en zie het niet echt zitten om terug zo lang te wachten, kan dit opgelost worden, of zal ik toch genoodzaakt zijn om het terug te sturen?

Epc vertelde me dat ik gewoon het laatste van de draad kan doorknippen en zelf een andere bevestiging kan maken??
klopt dit? Het moet echter wel nog nauwkeurig gemeten worden.

aim.JPG
 
Advertisement - register to remove this

dan zijn EPC gewoon grote prutsers als ze je dat vertellen. Want dat kan je echt niet zomaar doen, zit in de AC sensor ook een bepaalde soort stof/zooi in wat geleid.
 
Anders in je cilinderkop aan de buitenkant (dus niet recht boven je squish als het ware) een gaatje boren en tappen en daar de sensor in zetten die je nu hebt.
 
Gewoon ruilen voor zo'n sensor voor onder de bougie want zelf wat fixen schiet je niks mee op. En een losse sensor nr 4 kopen is ook niet goedkoop....
 
Probeer het ze terug te geven zorg dat je je geld terug hebt en probeer langs een andere weg een aim te kopen anders mag je terug enkele maanden wachten...
 
Waarom heb je hem niet direct @Twins gekocht? Dit gaat inderdaad weer onnodig lang duren, als het via Marco moet lopen :) Maar je moet uiteraard de [niet al te goedkope] ringsensor hebben...
 
Back
Top