Pro Evolution Soccer 2008

True,

ik zou toch graag wat grote verbeteringen zien, of afwisselingen, dingen met overtredingen, met bepaalde spelmomenten enzo.. gewoon dat het niet een nieuwe ge-update versie is zeg maar...

Ja die zijn er weinig idd. Ik vind het publiek wel een hele verbetering, er wordt gezongen en getrommeld, veel meer een voetbalsfeertje dan in 2008. Ook bij de corners, dat het camerastandpunt veranderd vind ik ook goed gedaan. Maar verder idd weinig veranderingen helaas.
 
Ja die zijn er weinig idd. Ik vind het publiek wel een hele verbetering, er wordt gezongen en getrommeld, veel meer een voetbalsfeertje dan in 2008. Ook bij de corners, dat het camerastandpunt veranderd vind ik ook goed gedaan. Maar verder idd weinig veranderingen helaas.

Ja dat vind ik zonde, betaal je toch weer 60e voor... en wat krijg je, wat kleine dingetjes aangepast thats it, ik vind het makkelijk geld verdienen zo, terwijl fifa echt met verbteringen gekomen is.
 
Ja ik heb ze beide gespeeld, en ik ben nu toch over naar FIFA.
Speelt echt koning nu FIFA en ziet er ook nog eens beter uit dan PES.
 
Ja dat vind ik zonde, betaal je toch weer 60e voor... en wat krijg je, wat kleine dingetjes aangepast thats it, ik vind het makkelijk geld verdienen zo, terwijl fifa echt met verbteringen gekomen is.

wat zijn die echte verbeteringen van fifa dan?
 
wat zijn die echte verbeteringen van fifa dan?

Heb je fifa zelf al gespeeld of niet?

Wat me opviel aan fifa is mbt tot het schieten, dat je veel beter de bal de hoek in kunt sturen, wat je bij pro evo echt mist, verder vind ik fifa er mooier uitzien, en het speelt beter dan pro evo.

Ik heb eerst de pro evo demo gespeeld, en toen fifa, en fifa speelde echt beter. Sowieso vond ik pro evo 09 net pro evo 08.

Deze trouwe pro evo fan stapt dus mooi over :)
 
Heb je fifa zelf al gespeeld of niet?

Wat me opviel aan fifa is mbt tot het schieten, dat je veel beter de bal de hoek in kunt sturen, wat je bij pro evo echt mist, verder vind ik fifa er mooier uitzien, en het speelt beter dan pro evo.

Ik heb eerst de pro evo demo gespeeld, en toen fifa, en fifa speelde echt beter. Sowieso vond ik pro evo 09 net pro evo 08.

Deze trouwe pro evo fan stapt dus mooi over :)



Ik heb beide demo's gespeeld ja, weliswaar op de pc. Harde schijf van me xbox zit vol :p. Maar ik vond Fifa op bepaalde momenten heel erg schokkerig spelen, het camerastandpunt is net niet goed (kan je wel veranderen, maar ik krijg het niet zoals ik het wil), en ik vond het best "donker" eigenlijk.

Ondanks deze negatieve punten ben ik wel gaan twijfelen. Ik vind het namelijk behoorlijk slordig van PES dat heel wat spelers gewoon nog niet bij hun juiste teams staan. Je mag wel verwachten dat Oleguer, die al ruim een maand geleden naar Ajax ging, nu niet meer bij Barca staat. Wat zeggen deze slordigheden over de rest van de game denk ik dan. Ook vind ik dat eerder aangehaalde punt over die kicksen best irritant.

Ik vind tot nu toe PES wel beter/soepeler spelen, maar dit komt misschien omdat ik het op de pc heb gespeeld, waar Fifa dus af en toe schokte. Ik ben dus nog hevig aan het twijfelen, en zit eraan te denken om eerst ff een nieuwe harde schijf te kopen, en dan die demo's te spelen en dan maar zien wat het wordt.


Aplus onder Renz P.'s account
 
Camera view point vond ik idd ook ff wennen, maar na een week weet je niet beter.. verder is de balbeheersing veel beter bij fifa, ze voelen elkaar beter aan zeg maar.. je kan meer truucjes and stuff... verder ook echt tov dat bv je spitsen opeens diepgaan en dan hun handje omhoog gooien dat ze de bal willen... ook het koppen zag er heel bruut uit.. ook als je miskopte enzo... daarintegen was pro evo gewoon weer hetzelfde als 08, alleen iets netter..
 
Ik neem zowiezo al 1 minpunt terug :p. Ik zag wat foto's van de definitieve versie waarbij Robinho al wel bij City speelt. Hij is als een van de laatste spelers getransferd dus ik verwacht dat het dan ook wel goed komt met de rest.

Wat ik wel echt focking gruwelijk vind aan PES :W:

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=i6PebxZHNhs"]YouTube - PES 2009 C. RONALDO PENALTY GOAL[/ame]


Ik neem aan dat er meerdere spelers zijn die zo hun eigen "dingetjes" hebben, heel tof gedaan.


Trucjes ^_^

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=p2y58wrYZe0"]YouTube - Pes 2009 - Tricks[/ame]
 
Last edited:
Was vroeg altijd een FIFA fan, maar sinds ik PES speel wil ik niet meer anders haha :p
PES2008 vond ik al heel erg tof, dus deze word ook zeker aangeschaft :D

Ziet er vet uit :W
 
Net me eerste penalty met C. Ronaldo gehad, gruwelijk die beweging, de keeper shockt ook echt bij die hapering, zo vet :W
 
donder toch lekker op allemaal met je fifa... Vanmiddag ff bij de gameshop geweest om nu ff lekker het verschil te merken.

We begonnen met fifa, het was opzich helemaal geen slecht spel, en zag er allemaal erg mooi uit. Maar toch speelde het erg traag, viel me toch een beetje tegen na de verhalen overal..

Toen deden we ff een potje pes, en vondt het na de aftrap al gelijk een stuk leuker spelen, lekker vlot, zag er goed uit ( wel iets minder dan fifa ), leuke bewegingen, en een erg fijne gameplay...

Ik houdt het dus toch bij pes :)! Net ook ff de demo gedownload via playstation store, dus zo weer lekker spelen!!
 
Wat ik wel raar vind bij Fifa, die bal is veel te groot ten opzichte van de mannetjes (of mannetjes te klein ten opzichte van de bal, tis maar hoe je het bekijkt)
 
X360 van PES 09 is een halfuurtje geleden uitgekomen, iemand hem al gespeeld? ;). Heb mijn x360 (nog niet) gemod en had hem sowieso toch niet gebrand aangezien ik die voetbal games toch niets vind.
 
Back
Top