Pro Evolution Soccer 2008

lol nice, ik heb er nu bijna 1 seizoen ML opzitten, maar veel van bovenstaande kon ik bij talenten etc niet vinden.
 
Yow, ik heb ff een vraagje:

Ik heb nu zelf een aantal spelers ge creeerd, maar hoe kan ze nu gaan gebruiken??
 
apples ik kan fabianski nergens vinden? x| waar zoek jij op? als ik op talent search doe krijg je allemaal low spelers van 17, wel jong, maar die krijg je echt niet zo hoog, ik had een keeper van 17 jaar gekocht, maar dat is echt huilen met de pet op :p

1e ML afgesloten, nu transfer periode, en dan hoogste divisie(heb niet zoveel tijd om te spelen helaas :p
 
apples ik kan fabianski nergens vinden? x| waar zoek jij op? als ik op talent search doe krijg je allemaal low spelers van 17, wel jong, maar die krijg je echt niet zo hoog, ik had een keeper van 17 jaar gekocht, maar dat is echt huilen met de pet op :p

1e ML afgesloten, nu transfer periode, en dan hoogste divisie(heb niet zoveel tijd om te spelen helaas :p

Fabianski speelt bij Arsenal. Alleen er is 1 competitie die standaard niet mee doet, als dat bij jou toevallig de engelse is dan moet je gewoon even advanced search en dan name: fabianski doen. Bij mij doet de Italiaanse competitie niet mee (wel heb ik alle italiaanse topclubs bij de spaanse comp. gedaan) dus ik vond hem gewoon bij Arsenal.
 
thx donna :*

Heb Maarten Ste. al gekauft :p

Spits geruild die je standaard krijgt, guita... had na 1 seizoen al A rating :p
 
Ik kreeg een aanbieding om hem te ruilen, tegen een jongere, maar betere spits.. en die heeft nu in 3 wedstrijden 5x gescoord, dus tot nu toe bevalt het prima

Fabianski vind ik niet zo goed btw?
 
Ik kreeg een aanbieding om hem te ruilen, tegen een jongere, maar betere spits.. en die heeft nu in 3 wedstrijden 5x gescoord, dus tot nu toe bevalt het prima

Fabianski vind ik niet zo goed btw?

Laat hem een seizoen misschien 2 staan dan is ie wel goed :p:). Ruilen doe ik eigelijk nooit, 1x aanbieding om Davids tegen Yaya Toure te ruilen + 2000 aangenomen, maar kies toch liever me eigen spelers uit :p
 
En het is dan zover. Na Pro 08 zo goed als uitgespeeld te hebben (alles gewonnen etc) is vandaag een nieuw lichtpuntje waar te nemen aan de voetbalhorizon.

Namelijk:

url



http://www.gamershell.com/download_33628.shtml



Jawel, de demo van PES 2009 :D. Dit is de PC versie, maar de Xbox 360 versie is ook al uit.

Hij is bij mij nu op 40%, dus ik kan er nog niet veel nuttigs over zeggen, maar dat komt straks wel.

Voor nu, downloaden allemaal!

Het ziet er in ieder geval goed uit!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=vRWlyBnsd2o"]YouTube - Pro Evolution Soccer 2009 Gameplay[/ame]


En de officiele trailer:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=7Q_5ds3ttQM&feature=related"]YouTube - Pro Evolution Soccer 2009 Trailer Official[/ame]


EDIT: Ik heb hem binnen, en al tijdje gespeeld. Wat een vet spel :D. Tijdens het spelen leek het soms net alsof ik 2008 aan het spelen, het gevoel is hetzelfde gebleven. Alleen de acties gaan nu nog soepeler als in 2008, ook scoor je niet meer zo makkelijk van afstand als in 2008. Alleen maar pluspunten vind ik. Ook zijn er meer animaties toegevoegd die ik er heel vet vind uitzien. Zo vragen spelers ook echt om een bal als ze vrijstaan, en als je tegen een tegenstander aanschiet (bijv. ze buik) dan duikt ie ook echt in elkaar. Heel vet gedaan imo.

De spelers lijken ook heel erg, veel meer als in de 2008 versie. Kijk alleen al naar deze 2 screens die ik net heb genomen:

[ir]http://xs232.xs.to/xs232/08404/pes09_vdsar324.jpg[/ir]
pes09_henry252.jpg


Wel een paar minpunten:
-Bepaalde spelers spelen nog niet bij hun huidige team. Zo speelt Berbatov nog niet bij Man. Utd. Oleguer speelt nog bij Barcelona en Robinho nog bij Real Madrid. Ik hoop dat dit in de echte versie aangepast is, want dit vind ik toch wel een groot minpunt als het zo blijft.
-De opstellingen kloppen ook niet. Als je ziet dat eigenlijk vanaf het begin van het seizoen Pique basis staat bij Barcelona, vind ik dat dit in het spel ook zo hoort te zijn. Helaas zit Pique op de bank, en is hij zelfs behoorlijk slecht ook. Dit geldt bijvoorbeeld ook voor Van der Vaart.
-Ze hebben alleen de rechten van de kicksen van Puma en Adidas. Omdat ze toch wat speciaals wilden doen ipv zwarte kicksen loopt bijna heel je team met rare kleuren. Bij Man. Utd bijvoorbeeld lopen er 4 op gele kicksen, 2 op groene kicksen, en C. Ronaldo heeft zelfs paarse kicksen. Dit hadden ze best wat subtieler mogen doen vind ik.


Ik heb ook de demo van Fifa 09 gedownload. Als ik ze tegenover elkaar zet zou ik nog steeds PES2009 kopen. PES speelt veel en veel soepeler, terwijl Fifa meer gericht is om hoe het eruitziet (althans, dat vind ik), hoewel de graphics niet eens zoveel beter zijn van Fifa.
 
Last edited:
He tof dat het topic gekickt is !

Ik ben zelf ook wel uitgekeken op pes2008.

Was zelf nogal bang dat 2009 niet veel nieuws zou brengen.. dit denk ik nog steeds btw. fifa ziet er ook goed uit, maar ik ben een pes man en geen fifa man, dus wsh komt 09 ook er ook wel :)
 
He tof dat het topic gekickt is !

Ik ben zelf ook wel uitgekeken op pes2008.

Was zelf nogal bang dat 2009 niet veel nieuws zou brengen.. dit denk ik nog steeds btw. fifa ziet er ook goed uit, maar ik ben een pes man en geen fifa man, dus wsh komt 09 ook er ook wel :)

:)


Maar idd, heel veel nieuws brengt het jammer genoeg niet. Ookal denk ik dat de Legend mode heel vet gaat worden. Ik kreeg idd meteen het 2008 gevoel toen ik me eerste potjes speelde. Maakt opzich niet heel veel uit, ik vond 2008 heel vet :p.

Ik heb ook fifa gespeeld, en dat speelt toch net ff anders, op een negatieve manier.


Misschien dat een mod de topictitel naar Pro evo topic of iets dergelijks kan veranderen?
 
Ik zou toch wel graag voor pes willen werken eigenlijk,

al die hard speler sinds de 1e versie, heb alle versies liggen, maar bij 2008 vond ik het toch minder worden dan voorheen, ik vind dat er toch nog veel dingen verbeterd kunnen worden, je ziet elk jaar wel wat veranderen , maar niet veel zeg maar.

Wat ik erg vet vind bij fifa is dat de opkomende spelers meegroeien zeg maar, als vb de vervanger van vd vaart toen, was toen onbekend, maar speelt hij goed krijgt hij punten en ontwikkeld hij zich.. erg vet gedaan imo. - puntje NL comp heeft het nog niet bij fifa.

Ik heb zelf nog geen goede lcd tv.. doet ook een hoop wonderen denk, maar hier w8 ik mee tot volgend jaar, (verhuizing) maar uiteraard komt pes 08 er wel denk ik, hehe
 
Wat ik erg vet vind bij fifa is dat de opkomende spelers meegroeien zeg maar, als vb de vervanger van vd vaart toen, was toen onbekend, maar speelt hij goed krijgt hij punten en ontwikkeld hij zich.. erg vet gedaan imo. - puntje NL comp heeft het nog niet bij fifa.

Hoe bedoel je dit? Dat ze met de realiteit meegroeien? Want dat is bij 2008 ookal, kijk maar al die groeistatistiekjes die ik op de eerste pagina heb geplaatst :)
 
True,

ik zou toch graag wat grote verbeteringen zien, of afwisselingen, dingen met overtredingen, met bepaalde spelmomenten enzo.. gewoon dat het niet een nieuwe ge-update versie is zeg maar...
 
Back
Top