Pro Evolution Soccer 2008

Geloof alleen dat ze niet zo positief zijn over Fifa @ PC. PES 09 @ pc is net uitgekomen (bijna 7gb) als clonedvd. Cracked versie zal er binnen een paar uurtjes wel zijn.
Anyway speel die game toch niet :D.
 
Ik ga over 2 uurtjes PES halen ^_^. Jullie horen het wel hoe die is. Hij draaide gister in de plaatselijke gamewinkel op een PS3 en het ziet er echt gruwelijk uit, veel mooier dan de demo!


EDIT: Hij is binnen: GRUWELIJK :W
 
Last edited:
En wat vinden jullie er tot nu toe van? Of heeft iedereen hier Fifa gekocht?


De Be a Legend mode is echt gruwelijk, je best doen op trainingspotjes en dan hopen op speeltijd, heerlijk :D
 
hier ook PES 2009 man (H)

heb m ook meteen gekocht en ik vind hem ook vet! kan begrijpen dat sommige mensen hem vinden tegenvallen: zelfde commentaar als eerst, weinig tot niks aan de engine veranderd, teams niet echt goed geupdate (kun je zelf wel veranderen) maar de fun rating blijft gewoon veel beter als FIFA imo. daar stond meteen de positie van de camera me al niet aan.

wat wel fijn is aan PES is dat ze niet afstappen van de pijltjes toetsen, blijft gewoon beter
kortom ik blijf PES'en maar ik weet dat er over wordt gestapt naar FIFA en dat is jammer
 
wel vet dat je alle clubliederen gewoon in het publiek kan importeren
bij mij hoor je bij ajax alle clublieden door het publiek heen die in het echt ook gezongen worden.
 
Heb hem nu een weekje, dus ook een week online, en ik moet toegeven, wat een KUTzooi.

Echt, online is dramatisch, ze zeggen dat ze zich vooral hebben gefocust op online play, en het lagt nog als de malle, zelfs tegen nederlanders.
 
Jeuj ging net top player tegen palermo spelen, ff goed ingemaakt, als je goed rond tikt kan je met pes echt mooi voetballen / mooi scoren!

[ir]http://xs232.xs.to/xs232/08436/25102008808938.jpg[/ir]
 
Ligt het niet aan je verbinding? :p

Helaas niet, ik zit ook op een PES forum en iedereen daar heeft ook last van lag :(.

Konami heeft ook een eigen testsite waarbij je je verbinding kan testen voor 2 - 3 - 4 personen, ik ben A - A - A als verbinding, oftewel het beste :(
 
Back
Top