Private Meeting

Wanneer ben je genodigde als ik vragen mag? hoe word je dat zodat jullie denken, kom kom laten we hem ook maar uitnodigen:p.....
 
Originally posted by aerox-evo70
als ik kom heb ik voor de bbq wel volop grote roosters, gebruiken we ook voor de 'familiepicninc' :D misschien kom ik zoiezo wel voor de gezelligheid ?

Ow jij gebruikt die rekjes bij ISPC dus:).
Sorry dat alleen wij weten waar t over gaat, tis van ons werk snappie!
Maar mogen die genodigte nog vrienden meenemen, ofnie?

Mzzzl
 
zet mij ook maar op het lijssie 8) als tjarda er heen gaat, ga ik uiteraard met hem mee :) moet ff kijken wanneer het gehouden wordt, ff tjekken of mn scoot dan weer blaascht.

dus als het meezit ben ik er ook!
 
Originally posted by BlackRunner
Ow jij gebruikt die rekjes bij ISPC dus:).
Sorry dat alleen wij weten waar t over gaat, tis van ons werk snappie!
Maar mogen die genodigte nog vrienden meenemen, ofnie?

Mzzzl
neej gek :p haha, die van ons zijn veeeeel groter, maar neem ik dus alleen mee als scoot niet af is ? en als ik dan nog mag komen :p
 
no_fear_racer volgens mij ben je niet uitgenodigd. En je zal ws niet worden uitgenodigd ook aangezien jij iemand bent die onze vorige meeting zowat heeft verpest. Aangezien jij opeens kwam vertellen dat we naar Achtersluispolder zouden gaan wat niet waar was :|

En doe geen moeite om te willen komen de datum word toch niet openlijk bekend gemaakt en ook zal het niet de plek van vorige keer zijn dus hoef je niet elke zondag daar heen te rijden ...

Voorderest heb ik het lijstje weer aangevuld.
 
Last edited:
ehh
ik zou t ook wel leuk vinden om te mogen komen(Miks en Tjarda RV ken ik al...)
ik heb en BW's, de "Sikko BW's, met mina hor LC blok en MHR Team stage 5 en nog een aantal nader te bepalen onderdelen.
laat t maar ff horen...
grtz
chris
 
Tjah als Miks Tjarda en Chris ( ManourtF ) komen kan ik niet achterblijven....lijkt me wel vet deze meeting...ik hoor wel of ik welkom ben :D

ps ik neem een runner met speed meej :p
 
Dit klinkt als een veelbelovende meeting.
Ik hoop dat het een beetje goed georganiseerd wordt zodat er niet (te)veel mensen worden teleurgesteld.

Sprintjes mag toch officieel niet???

Ik wil niet lullig doen, ik vind het leuk dat er mensen van het forum komen, maar kunnen jullie aan al die verwachtingen voldoen?
 
Originally posted by .:Sjoko-Zip:.
Tjah als Miks Tjarda en Chris ( ManourtF ) komen kan ik niet achterblijven....lijkt me wel vet deze meeting...ik hoor wel of ik welkom ben :D

ps ik neem een runner met speed meej :p
Die van kevin?
En ik dan :) ik heb nog vervoer nodig :*
En ik ben uitgenodigt :p
 
Back
Top