V-max Meeting Sint-Niklaas

Kenny Liebert

KGL Racing Team
In de zomer, 17-19 augustus houd de Vmax-club een meeting in Sint-Niklaas (België). Hier worden elk jaar voor het plezier Drag-Races gehouden en inschrijving is volledig vrij. Zelf zit mijn pa in het bestuur van de Vmax-club en van zodra alle details gekend zijn zal ik deze meedelen.

Even herhalen, deze zijn echt louter voor het plezier.. De dragraces werden al elk jaar gereden op 100 meter. Het dragboom-systeem dat we mogen gebruiken van een andere club is een vrij eenvoudig systeem, dit meet wel tijd maar houd geen rekening met valse start of reactietijden. Nu kan er eventueel wel overlegd worden dat op deze locatie een SBO-meeting kan worden gehouden en dat het systeem van de SBO wordt gebruikt maar dan weet ik niet wie ik daarover moet aanspreken? Maar dat is maar een idee natuurlijk :) De meeting is het hele weekend en inkom is dit jaar gratis, de prijs (als die er al is) voor inschrijving van de drag-races zal ik later wel kunnen meedelen.. Wie vragen heeft kan altijd mailen naar vmaxbelgium@gmail.com

Wanneer ik meer weet zal ik dit steeds hier plaatsen :)
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top