Private Meeting

Th@ De@LeR

SX rijder
OK.
Ik wil in Samenwerking met een andere jongen en de OSC een nieuwe meeting organiseren.
We hebben nu 2 open meetings gehouden en geen last gehad van klachten. Niet van de politie en niet van de gemeente. Das leuk, maar er zijn altijd wat kleuters die het verzieken daarom willen we een meeting houden ala Hellevoetsluis, met genodigden dus. Ook is het de bedoeling dat er alleen serieuze mensen op af komen en het liefst zoveel mogelijk snelle scoots 8).

We hebben op het moment 2 locatie's en zijn aan het bekijken welke het beste is. De locatie zal niet op de OSC-site bekend worden gemaakt en ook niet hier, alles gaat via PM/MSN.
(Word zowiezo in de buurt van Oostzaan (omg. Amsterdam dus))

We zijn eruit wat de datum betreft. Dit word ZSM via PM bekend gemaakt. Je kan het dus zien als een voorproefje of een generale repetitie voor Lelystad.

De genodigden:
- RayB
- Jr. Gotti (scoot)
- PaulPhantom (scoot)
- ik zelf :p (scoot)
- Een andere jongen van de OSC. (NRG met 70 Team + JollyMoto ...)
- Chiel (als hij kan)
- Marbossi
- Wesley (niet van het forum zover ik weet)
- Streetje
- JaguaRox
- Chezzmo (???)
- Extreme Power
- Tjarda RV
- HaagseSF2
- aerox-evo70
- aerox terror
- Miks
- DvO
- BlackRunner
- Hilly
- Sjoko-Zip
- Killin Ark
- Speeddrake
- Jeroen
- StreetMaster
- JohnB
- Rijk de B
- juggernaut
- Jelmer
- RobS
- THa GiLeRa WuN
- Jim
- M.WRC
- Sprintzip
- Mr Polini Evo
- Allanzoet
- Gmuze
- Burnacid
- ManourtF
- Malle Neo's
- Roxio
- Razma

Zijn er mensen die interesse hebben PM me dan of Reply op deze topic dan word het lijstje langer :)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Aanvulling

Ik zal nog even een aanvulling geven.

- Sprints, 150m. Zal duidelijk worden aangegeven.
- Er is een auto met redelijke muziekinstallatie, voornamelijk hardhouse/ trance.
- Waarschijnlijk een BBQ (hierover later meer maar dan wel je eigen vlees meenemen :D)
 
Als het zoals Hellevoet wordt kom ik ook zeker met ws. een andere Aerox (Speed, C20 etc)
Maar in welke periode wil je het ongeveer organiseren, want dan kan ik me scooter klaar maken...
En aangezien me carter en cil binnekort naar Koopmans gaan.
 
petro count irc in trinkel weet ervan!!!alleen je eigen vlees ooit al eens vlees koud gehouden in een runnerbuddy die over de 100 egte km/s loopt word een beetje warm petro!!!!:O:O:O!!!!!
 
Ik heb het lijstje aangevuld ...
Als je naam erbij staat MAG je komen ...
Moet je zelf weten natuurlijk.

Natuurlijk houd ik uhm niet op dezelfde dag als Jubega ... als ik vervoer heb wil ik er ook heen 8)

Alleen welke datum is Jubega ... Hemelvaartsdag toch ??? Mjah welke datum is dat ? :?

En Roxio als je dat vlees nouw in een Rugzak flikkert met een paar van die koelblokjes (jeweetwel die je een paar uur in de vriezer moet leggen) dan blijft het wel koud :D
 
maja ik maak eruit op dat irc is uitgenodig ni ik alleen hoop ik.want dan hebben jullie ni veel aan me rs1 is dan nog met uberbrakke setup en ws zonder kappen!!!of ik kom met nsr bijna std maja hoor dat wel van trinkel iig see ya there osc en da rest!!!!:D:D:D!!!im ready to rock nou me brommers nog!!!
 
oh jah nog ff over dat vlees is er daar geen avondwinkel die @ zondag open is hehe anders bevriest me rug!!!heb geen buddy @ rs1 of nsr dus heb al een rugza nodig voor de rest van me spullen!!!:(:(:( maja zien we dan wel peeps buhbaai see ya there keep ya wheel up!!!
 
Originally posted by roxio
oh jah nog ff over dat vlees is er daar geen avondwinkel die @ zondag open is hehe anders bevriest me rug!!!heb geen buddy @ rs1 of nsr dus heb al een rugza nodig voor de rest van me spullen!!!:(:(:( maja zien we dan wel peeps buhbaai see ya there keep ya wheel up!!!

kan je ook gewoon typen? :|
 
wou ik net zeggen:) Roxio let op je taalgebruik:p , en nu weer ontopic , en gooi het de volgende keer gewoon in 1 post in plaats van 2 x achter elkaar te posten.:|:)
 
Roxio zeik is niet over die BBQ ... das niet het belangrijkste toch ??? Is gewoon een leuke bijkomstigheid.

En Raz heb je zin om te komen ?(Weet ut is errug ver voor jouw
:( )

edit/
Trouwens Roxio, als die vrienden van je willen komen PM-en ze maar ff of reageren ze hier ...
 
trinkel weet wie het zijn dus en trinkel let op me taalgebruik hoe bedoel je???maja solly mensjes vinden jullie me nog we liev???:S:S:Szou wel leuk zijn als razma ook kon/zou willen komen!!!dan was het helemaal feest!!!maja bbq is wel lekker petro!!!en partyeend heeft altijd honger!!!!maja masejslss maar weer!!!
 
Roxio je zegt Trinkel dit Trinkel dat maar volgens mij regel ik het hier via forum eventueel met hulp van Jr. Gotti (Trinkel) als mijn i-net het zouw fokken en aangezien mijn i-net het niet fokt vraag je het maar aan mij !!!

En nu weer gewoon ontopic want ik word een beetje ziek van dit gezeik....
Het is de bedoeling dat het een privé meeting word zodat we de kleutertjes weg kunnen laten, als die hier dan alweer irri gaan zitten doen ...
 
Lijkt me ook leuk... Oostzaan is alleen wel uurtje rijden vanaf hier met de auto dus het vervoer van de scooter zal dan maybe probleempje gaan worden...

En om nou 170 kilometer op een dag te gaan rijden met een team 70... :W
 
Back
Top