Polini Evo Twins Zip 2010

Mini update, helaasch fotoloosch.

Na anderhalf uur is het me gelukt om de blok en het voorwiel eraf te halen. Waarom zo lang? De ene Epic fail na de andere. Maak ik de achterrem kabel los, kwam ik achter dat de achterwielmoer eraf moest worden gedraaid. Ook was ik mijn kniptang kwijt dus moest ik borging losscheuren met bruut geweld en als het niet lukte dan maar losdraaien. Toen ik de laatste had gedaan had ik mijn kniptang gevonden. Maarja, was al een slopende dag voor mij dus concentratie was niet mijn sterkste punt. Al met al was alles gelukt. Morgen ga ik de cilinder demonteren, helaas zag ik al een krasje aan de zuiger door de flens. Ik hoop dat de wand nog intact is, omdat er nu al C in zit...

Morgen wat fotos van de cilinder schieten en donderdag grote update als ik boodschappen ga doen en richting Roosendaal ga :) (over dat laatste is nog onzeker of het om mijn scooter zal gaan).

toedeloe.
 
Echt zitten beunen dus :D. Ben benieuwd wat er in Etten-Leur aan de start staat. Ik hou dit topic in ieder geval in de gaten. Suc6 ermee!
 
achterwiel moet je gewoon met zo'n opzetstuk van je ratelset doen, weet de naam er ff niet voor:p

Gewoon met de hamer erop meppen en hij zit vast zat:p
 
Echt zitten beunen dus :D. Ben benieuwd wat er in Etten-Leur aan de start staat. Ik hou dit topic in ieder geval in de gaten. Suc6 ermee!

Hehe. Thnx!

achterwiel moet je gewoon met zo'n opzetstuk van je ratelset doen, weet de naam er ff niet voor:p

Gewoon met de hamer erop meppen en hij zit vast zat:p

Goed genoeg jonguh!

Ben benieuwd wat het gaat worden misha. Als je in de buurt van die 140kg komt kan je best leuke tijden gaan rijden..

Succes

Dankje, ik ben ook zeer benieuwd :)



Uppie-date zoals beloofd.
Niet veel bijzonders gedaan, alleen carter schoongemaakt zover ik de tijd voor had en cilinder gechecked. De krasje waar ik het over had viel mee, is slechts een veegje wat je niet kunt voelen en het zit alleen op de zuiger.

908733028_6_QaZ2.jpeg


veegjes:
908733604_6_s3di.jpeg


bruin genoeg?
908733388_6_CQOr.jpeg


wand:
908733271_6_gF40.jpeg


908733165_6_N_2o.jpeg


Volgende up: Donderdag.
 
Ziet er netjes uit Misha!
Ben benieuwd wat ie de 18e doet in Etten-Leur.
En kijken of Tommy weer achter in m'n Combo wil ;)
 
Zoals beloofd toch een update voor vandaag.

Ben net terug uit Roosendaal, maar daar was ik niet in verband met mijn scooter want het materiaal was nog niet binnengekomen. Dus we wachten tot volgende week. Marrrrrr wat heb ik vandaag gedaan?

Ging ik sporten?
910724982_6_lESk.jpeg

Nee!
910725010_6_9ddq.jpeg

Daarmee met de bus naar twins :)

Daar eenmaal aangekomen genoeg dingen aangeschaft waaronder:

Spatbordjes (voor de mal(len))
910725025_6_fXIT.jpeg

98 velg + band + subframe (ligt nog @ twins voor bewerking)
910725043_6_D4v0.jpeg

stalen remleiding e.d.
910725058_6_mX5h.jpeg


Verder kan ik zeggen dat ik vandaag al zowat 2-3kg heb gewonnen aan nieuwe spullen. Andere voorband scheelde al 1+kg. Andere remschijf 200 gram. (hier nog geen foto van want de velg ligt nog bij twins omdat ze geen binnenband op voorraad hadden). En uiteraard brede Zip 2000 velg vervangen voor smal en lichter 98 exemplaar. Stalen (verkorte) remleiding zal ook enkele grammen schelen tov rubberen standaard exemplaar.

Blok ligt nog bij twins en wordt volgende week opgehaald samen met het voorwiel, ook hoop ik volgende week eindelijk te kunnen beginnen aan mijn kappen.

Tot de volgende Update!
 
Back
Top