Poker #5

Status
Not open for further replies.
PokerStars Game #49752695850: Hold\'em No Limit ($0.10/$0.25 USD ) - 2010/09/17 17:58:54 CET [ 2010/09/17 11:58:54 ET ]
Table \'Shenzhen\' 6-max Seat #1 is the button
Seat 1: Murphy_Lee_L ($27.93 in chips )
Seat 2: Julko_m ($32.29 in chips )
Seat 3: ZatochkarAiN ($25 in chips )
Seat 4: latalt ($17.65 in chips )
Seat 5: Jaydnk ($30.34 in chips )
Seat 6: Lurrik555 ($25 in chips )
Julko_m: posts small blind $0.10
ZatochkarAiN: posts big blind $0.25
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Murphy_Lee_L [ J
diamond.gif
A
spade.gif
]
latalt: calls $0.25
Jaydnk: folds
Lurrik555: folds
Murphy_Lee_L: raises $1 to $1.25
Julko_m: folds
ZatochkarAiN: folds
latalt: calls $1
*** FLOP *** [ A
heart.gif
3
heart.gif
7
diamond.gif
]
latalt: checks
Murphy_Lee_L: bets $2
latalt: calls $2
*** TURN *** [ A
heart.gif
3
heart.gif
7
diamond.gif
] [ K
diamond.gif
]
latalt: checks
Murphy_Lee_L: bets $4.25
latalt: raises $4.25 to $8.50
Murphy_Lee_L: raises $14.25 to $22.75
latalt: calls $5.90 and is all-in
Uncalled bet ($8.35 ) returned to Murphy_Lee_L
*** RIVER *** [ A
heart.gif
3
heart.gif
7
diamond.gif
K
diamond.gif
] [ T
club.gif
]
*** SHOW DOWN ***
latalt: shows [ A
diamond.gif
T
heart.gif
] (two pair , Aces and Tens )
Murphy_Lee_L: shows [ J
diamond.gif
A
spade.gif
] (a pair of Aces )
latalt collected $33.89 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot $35.65 | Rake $1.76
Board [ A
heart.gif
3
heart.gif
7
diamond.gif
K
diamond.gif
T
club.gif
]
Seat 1: Murphy_Lee_L (button ) showed [ J
diamond.gif
A
spade.gif
] and lost with a pair of Aces
Seat 2: Julko_m (small blind ) folded before Flop
Seat 3: ZatochkarAiN (big blind ) folded before Flop
Seat 4: latalt showed [ A
diamond.gif
T
heart.gif
] and won ($33.89 ) with two pair , Aces and Tens
Seat 5: Jaydnk folded before Flop (didn\'t bet )
Seat 6: Lurrik555 folded before Flop (didn\'t bet )
 
Haha zit niet mee heh Murph. Ik heb het weer ff opzij gelegd, nu 100% scriptie aan het typen. De overgebleven $250 van mijn downswing uitgecashed zodat ik niet in de verleiding kom om tussen het typen door ff een spelletje te doen. Ga wel weer een poging wagen als ik mijn diploma op zak heb over 2 maanden :p

nah ik ga ook even stoppen ermee :) Slaat idd helemaal nergens op..
Even nog 91K fpp's opmaken aan onzin ofzo (als ze nu nou eens de nieuwe xdoos aanbieden :p)
 
nah ik ga ook even stoppen ermee :) Slaat idd helemaal nergens op..
Even nog 91K fpp's opmaken aan onzin ofzo (als ze nu nou eens de nieuwe xdoos aanbieden :p)


91k aan fpp's? dat is erg veel! ik zou je aanraden om het om te zetten in geld dmv de 280fpp hyper turbo's 6max en 2 hebben prijs ( 11 dollar ) in toernooigeld.
 
18x280= 5040 vpps ----> $66,- gewonnen

5040/500 = 10,50 per fpp's x 7,50 = 78,50
Dus heb verlies van $12 :p

nu runde ik ook wel slecht maarja is wel goed te doen denks

ps. de $7,50 is een step 1 ticket van 500fpp's.
Morgen even kijken naar de insta cash bonussen verhouding :p
 
Gewoon inruilen voor cashbonussen denk, lever je qua verhouding wel iets op in denk ik maar beter dan het uit te geven aan onzin. Of gewoon 7x de SM mee spelen...is ook leuk denx.
 
Het irri is dat het geen insta-cash bonussen zijn. Had het zelf ook over t hoofd gezien :)
Oftewel je moet de bonus vrij spelen. Laatste tijd verlies ik alleen maar met cashen dus dat zou dan lelijk zijn. Ben je je bonus aan t vrijspelen om je verlies goed te maken :p
Sng's gaan gewoon te langzaam om aan de benodigde fpps te komen.
Dus daarvoor zocht ik een andere oplossing voor de fpps.

Heb nu 8960 fpps verbruikt aan de sats met een winst van $187,- :)
wel tevreden dus..
 
Cool heh, heb hem elke dag gevolgd. die gast speelt gewoon 30 - 40 tafels tegelijk aan SNG's en dan elke dag een uur of 8 lang. Maar gewoon wel ff 10k verdienen met $16 toernooitjes in 20 dagen. Als ik die skills zou hebben zou ik dit zolang mogelijk vol zien te houden (eventueel opmoven naar $30 zodat je 20k per maand pakt) en over een paar jaar gaan rentenieren :p
 
Zoveel tafels, ik zou compleet gek worden. Mijn game word er ook niet beter op trouwens. of zal die dan echt gewoon blind op die stats van Holdemmanager afgaan bij het maken van z´n beslissingen...
 
Ik speel ook (nog) zonder holdem/manager oid... maar hoe kan je in godsnaam 40 tafels spelen8P. Vind 4 al genoeg:+

Bij SNG's heeft holdem manager niet veel toegevoegde waarde dus dat gebruikt hij ook niet. In een SNG is er voor elke situatie een standaard move die wel of niet +EV is ongeacht het soort speler dat er tegenover je zit. Zeker met 40 tafels tegelijk heb je echt geen zin om op stats te letten :)
 
Ok, sinds vandaag geloof ik in karma jongens. Het maakt niet uit welke game ik speel met welke buy in, op watvoor tijdstip, op welke client of met welke style. Ik run serieus overal onder EV. Omdat het zo slecht gaat probeer ik het alleen nog maar voor de lol te doen met kleine bedragen, maar als je zelfs met $3 en af en toe $5 10max en HU SNG's nogsteeds 25 BI onder EV runned in 150 games is de lol er wel een beetje vanaf.

Karma...kan gewoon niet anders :)

karma.jpg
 
Hehe, ik begrijp je reactie maar als je mijn achtergrond kent is hij niet helemaal op zijn plaats. Ik ben 4 jaar geleden begonnen met poker, mijn hobby (scooterrace) mee kunnen bekostigen in de eerste 2 jaar toen internetpoker net 'booming' begon te worden. Dat was voornamelijk @ party, 888, AWH en everest poker.De 2 jaar daarna zijn dramatisch geweest omdat het niveau online ineens erg hoog werd en ik veel op pokerstars ging spelen. Ik weet ongeveer alles van het spel, positie, odds, tactieken noem maar op. Alle mogelijke software uitgeprobeerd en gebruikt, zeker 10 a 15 boeken gelezen, abbonementen op cardrunners en deucescracked, nederpoker etc. Werkelijk waar ongeveer alle coaching filmpjes gezien die op mij van toepassing waren.

Ik kon het alleen qua mindset niet goed handelen dat ik eerst winstgevend heb gespeelt en het daarna ineens niet meer lukte. Veel mega tiltsessies gehad waarbij ik ongeveer al me pokerwinsten er weer doorheen donkte.

Op dit moment kan ik de 50nl cash qua skills wel aan, maar qua mindset nogsteeds niet dus doe ik dat ook niet meer. Vandaar dat ik voor de lol lage stakes SNG's speel met af en toe paar hoge erbij (tilt :p)

Dus nogmaals, snap je reactie..mijn karma-opmerking komt beetje n00b over maar het is sarcastisch bedoelt, ik weet alles van variantie en dat -EV beats er nou eenmaal bijhoren. Dus 'een keer verdiepen' in poker komt een beetje raar op mij over van iemand die misschien zelf nieteens winstgevend speelt? Het is iig goed vervelend dat zelfs op de lage niveau's het ook op medium-lange termijn niet wil lukken (afgelopen maanden 200k hands gespeelt ofzo?) En ermee stoppen...dat is absoluut een hele goede mogelijkheid die ik overweeg. Vind alleen het spel zo leuk :)
 
Hehe, ik begrijp je reactie maar als je mijn achtergrond kent is hij niet helemaal op zijn plaats. Ik ben 4 jaar geleden begonnen met poker, mijn hobby (scooterrace) mee kunnen bekostigen in de eerste 2 jaar toen internetpoker net 'booming' begon te worden. Dat was voornamelijk @ party, 888, AWH en everest poker.De 2 jaar daarna zijn dramatisch geweest omdat het niveau online ineens erg hoog werd en ik veel op pokerstars ging spelen. Ik weet ongeveer alles van het spel, positie, odds, tactieken noem maar op. Alle mogelijke software uitgeprobeerd en gebruikt, zeker 10 a 15 boeken gelezen, abbonementen op cardrunners en deucescracked, nederpoker etc. Werkelijk waar ongeveer alle coaching filmpjes gezien die op mij van toepassing waren.

Ik kon het alleen qua mindset niet goed handelen dat ik eerst winstgevend heb gespeelt en het daarna ineens niet meer lukte. Veel mega tiltsessies gehad waarbij ik ongeveer al me pokerwinsten er weer doorheen donkte.

Op dit moment kan ik de 50nl cash qua skills wel aan, maar qua mindset nogsteeds niet dus doe ik dat ook niet meer. Vandaar dat ik voor de lol lage stakes SNG's speel met af en toe paar hoge erbij (tilt :p)

Dus nogmaals, snap je reactie..mijn karma-opmerking komt beetje n00b over maar het is sarcastisch bedoelt, ik weet alles van variantie en dat -EV beats er nou eenmaal bijhoren. Dus 'een keer verdiepen' in poker komt een beetje raar op mij over van iemand die misschien zelf nieteens winstgevend speelt? Het is iig goed vervelend dat zelfs op de lage niveau's het ook op medium-lange termijn niet wil lukken (afgelopen maanden 200k hands gespeelt ofzo?) En ermee stoppen...dat is absoluut een hele goede mogelijkheid die ik overweeg. Vind alleen het spel zo leuk :)


OWNED!

Die gast loopt in elk topic irritant te doen Robbert, en jij hapt erg lekker :p
Ban hem ff direct, doe je veel mensen een groot plezier. Believe me ;)
 
OWNED!

Die gast loopt in elk topic irritant te doen Robbert, en jij hapt erg lekker :p
Ban hem ff direct, doe je veel mensen een groot plezier. Believe me ;)

Ik kan ook serieus zijn hoor stumperd, alleen mensen ( pubers) zoals jij ga ik natuurlijk niet serieus nemen.. maar dat snap je vast nietx|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top