Poker NL Holdem #4

Status
Not open for further replies.
Wat ik me trouwens afvroeg, die dudes van 2months2million, whitelime, just_the_nuts etc, als je ze via PTR opzoekt staan die gasten echt allemaal zwaar down, sommige zelfs 1,5 miljoen negatief. Zijn er nog andere databases die wat anders zeggen of zijn ze eigenlijk gewoon helemaal niet zo goed? :D

http://www.pokertableratings.com/fulltilt-player-search/whitelime

De downswing van durrr is helemaal ziek trouwens o.a. door die Isuldur1, gewoon ff 6mil verliezen in 1 maand tijd ofzo. Ben benieuwd hoe snel hij er weer bovenop gaat komen :)
http://www.pokertableratings.com/fulltilt-player-search/durrrr
 
@ murph : Ik ga de SM ook in de kerstvakantie spelen, de 20e kan ik helaas niet ivm werk dus dat zal dan de 27e worden. Doe je mee, of is er dan geen kerstbonus? ;)

Heb de 20e al iets te doen :) . Ga namelijk alweer ja alweer na Fakkelbrigade :W in Sittard.
maja niet zo boeiend haha :p

Jha mij best, wil wel de 27e meespelen dan. Doen we een 10$?? last man standing haha...
 
Nouuuuu :p

1e 10 minuten ging als een gek, daarna viese suckout tegen mn AQ met QQ, ik hit 2 pair en hij hit de laatste Q in het dek.

Nu schuif service :p
 
Heb de 20e al iets te doen :) . Ga namelijk alweer ja alweer na Fakkelbrigade :W in Sittard.
maja niet zo boeiend haha :p

Jha mij best, wil wel de 27e meespelen dan. Doen we een 10$?? last man standing haha...


Ok laten we de 27e aanhouden, en een sidebet van $10 bedoel je voor last man standing? Dat vind ik prima ;) Misschien kunnen we ook wat % ruilen om de variantie iets kleiner te maken hehe. Beide 10% a20% ofzo van elkaar. Hoewel ik eigenlijk echt een schijthekel heb aan backen...lijkt me echt zo zuur als je dik ITM zit en je moet 50% afstaan :D
 
niet de moeite meer. 2 bad beats en 98% van m'n stack is pleite.
er moet er nog 1 (!) uit en dan zit ik itm. Heb nog 1 bigblind over aan chips :D

edit: 530th eruit. in ieder geval itm, $3 winst :W :p Beetje jammer dat 2h52min aan pokerspel even door de plee wordt gespoeld in 2 handjes..
 
In 2009 werd er een opmerkelijke prestatie geleverd in Limit Hold'em. Een speler won zowel het 6-max-toernooi met een hoge, als het 6-max-toernooi met een medium buy-in tijdens het SCOOP, en won daarna het $ 1.050 full ring-evenement tijdens het WCOOP. Wie was deze speler?


Money800
Unassigned
Fossilman
djk123


iemand? bezig met de PS Quiz
 
1 * Wie won het WCOOP 2009 Main Event?
Yevgeniy Timoshenko - “JovialGent

2 PokerStars is houder van het Guinness wereldrecord voor het grootste pokertoernooi ooit gehouden. Hoeveel spelers deden er mee?
65000

3 Wie was de aanvoerder van Team PokerStars Pro tijdens de Sterrenweek?
Victor Ramdin – “VictorRamdin

4 Op 15 november vond de grootste Sunday Million ooit gehouden plaats; wat was het uiteindelijke prijzengeld?
3,656,600

5 In 2009 vierde PokerStars het delen van de 25 miljardste hand; in welke maand vond deze gebeurtenis plaats?
Februari

6 Wie won het PCA 2009 High Roller-evenement?
?

wie vult hem ff verder aan :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top