Pix Deventer/Lemelerveld

Originally posted by Razma


Ik, nee...
the story goes on voor mij... er zijn nu nog vergaderingen enzo enzo... om te kijken waar de fout zit/zat en vooral waar Dhr Frank Borkent gisteren zat als 'organisator'

Gelukkig dat het nog een beetje gezellig was @ Wemeldinge, anders had je helemaal een kut weekend gehad. :)
 
DSCF0020.JPG


wat was ik verbrand zeg :S
 
iemand btw het al op de radio gehoord?

Hier een stukje ervan. Weet niet helemaal of het klopt hoor :)

"Illegale scooterrace in lemerveld. Ongeveer 20 racers die snelheden boven de 140 kmh behaalden. Er is 1 hond aangereden. Toen de politie ter plaatse kwam waren de racers al verdwenen"

Bron @ radio 538

:D
 
Originally posted by b0em
iemand btw het al op de radio gehoord?

Hier een stukje ervan. Weet niet helemaal of het klopt hoor :)

"Illegale scooterrace in lemerveld. Ongeveer 20 racers die snelheden boven de 140 kmh behaalden. Er is 1 hond aangereden. Toen de politie ter plaatse kwam waren de racers al verdwenen"

Bron @ radio 538

:D


woehahah

nationale beroemdheid :p
 
paar filmpies en pics van ons :)

filmpies:

br0em 01
br0em 02
br0em 03
br0em 04

pics:

01a.jpg

02a.jpg

03a.jpg

04a.jpg

05a.jpg

06a.jpg

07a.jpg

08a.jpg

09a.jpg

10a.jpg

11a.jpg

12a.jpg

13a.jpg

14a.jpg

15a.jpg

16a.jpg

17a.jpg

18a.jpg

19a.jpg

20a.jpg

21a.jpg



geef de digicam aan ivo en je krijgt dit : 8P

[img]http://home.wanadoo.nl/trance.nation/dktuningsquad/pics/juni_deventer/22a.jpg
23a.jpg

24a.jpg

25a.jpg

26a.jpg

27a.jpg

28a.jpg

29a.jpg

30a.jpg

31a.jpg



of als je em aan thomas geeft : :)

[img]http://home.wanadoo.nl/trance.nation/dktuningsquad/pics/juni_deventer/32a.jpg
33a.jpg

34a.jpg

35a.jpg

36a.jpg

37a.jpg


voor de rest vonnik ut wel een gezellig dagje...wel veel in de oto gezeten...ennuh..dat we de weg niet wisten was ook irri..maja

jammer dat ik nog niet zo goed met me evo kan omgaan...maja eens komt een tijd dat het me wel lukt :) 8)
 
Last edited:
Masterlijke filmpjes heej! Gaat wel rap daarro! Hoorde gisteravond ook nog wat over illegale straatraces maar dat was met auto's in venray ofzow...

grtz
 
JUIST, dat vind ik nou ook, die jongen heeft het al zwaar zat, op ieder filmpje waar Johan op staat komt hij al als laatste voorbij, en gisteren had ie het al MENTAAL heel zwaar omdat hij deze keer een ECHTE ZWARE KLUIF had aan de ZIP-KILLER ;)

Originally posted by hendrik
Hou toch eens op met johan voor de gek te houden ,die jongen heeft het al zwaar zat !;)
 
Originally posted by Alfonso1
JUIST, dat vind ik nou ook, die jongen heeft het al zwaar zat, op ieder filmpje waar Johan op staat komt hij al als laatste voorbij, en gisteren had ie het al MENTAAL heel zwaar omdat hij deze keer een ECHTE ZWARE KLUIF had aan de ZIP-KILLER ;)

Dat mentaal zwaar hebben kwam niet door die gele sonic die ik dit keer maar eens van me heb laten winnen, maar door een klein vervelend manneke die de hele reis of slapend of zeurend bij me in de bus zat !!!
 
ghehe, mijn scoot heeft onder de 13000 rpm meer vermogen dan hij op topvermogen ;)

Echt kut van mn transmissie trouwens. Dip leek wel steeds erger te worden. van 14300 naar 12800 zakken is neit echt vet. mn topvermogen ligt op 14100-14200 ofzo.

Wat heeft chezzmo voor tranmissie eigenlijk en hoe is het toerenverloop?
 
Back
Top