Pix Deventer/Lemelerveld

Originally posted by chezzmo
De hond heeft FOK! ook al gehaald, weer veel negatieve posts !
echt kut:|

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=19840

Die gasten die replyen @ FOK zijn echt allemaal triest, echt alle vooroordelen komen weer naar voren..............blabla echt triest.
Ze zouden het hele verhaal eens moeten horen allemaal...........maar die ^@^($*& kranten publiceren altijd alleen negatieve dingen over scooterrijders :(

Greetz
 
br0em br0em....bAm

oh die zit weer vast...nu stop ik er effe mee hoor

datwasikniet.jpg


:'(
 
Originally posted by Ufo
ghehe, mijn scoot heeft onder de 13000 rpm meer vermogen dan hij op topvermogen ;)

Echt kut van mn transmissie trouwens. Dip leek wel steeds erger te worden. van 14300 naar 12800 zakken is neit echt vet. mn topvermogen ligt op 14100-14200 ofzo.

Wat heeft chezzmo voor tranmissie eigenlijk en hoe is het toerenverloop?

chezz rijdt met de allerzwaarste vertanding die er is
en toen ik er op reed schommelde zijn toeren tussen de 12600 en de 12800 dus redelijk constant :)
 
Originally posted by Johan

Dat mentaal zwaar hebben kwam niet door die gele sonic die ik dit keer maar eens van me heb laten winnen, maar door een klein vervelend manneke die de hele reis of slapend of zeurend bij me in de bus zat !!!

Heheheheh was gezellig heh met mij in de BUS :) , en johan verander je SIG is ff onderaan die gaat niet helemaal op :p
 
Originally posted by Ufo


Wat heeft chezzmo voor tranmissie eigenlijk en hoe is het toerenverloop?

Ik rij met polini EVO vario, polini EVO poulies, zo'n cheap dayco snaar, delta klots en de zwaarste malossi vertanding die er is. Hij loopt constant tussen de 13.5 en 13.8k. Lijkt me best aardig constant dan 8)
 
Welke tokdriver heb je dan precies? En heb je dus ook je fixed pulley vervangen? Wat is de diameter van je achterpulleys? Even groot als runner orgineel?

Past een evo-vario eigenlijk zonder aanpassen op een hebo as?

Originally posted by chezzmo


Ik rij met polini EVO vario, polini EVO poulies, zo'n cheap dayco snaar, delta klots en de zwaarste malossi vertanding die er is. Hij loopt constant tussen de 13.5 en 13.8k. Lijkt me best aardig constant dan 8)
 
dus de achterpulleyhelften die jij hebt zijn de losse 244.530 en 244.531 ?

Das dus duidleijk beter dan 244.524, want die kan niet echt overweg met de evovario of mhr vario...

Nou dat wordt weer in de buidel tasten dan...
 
ik rij met de complete EVO poulie, zitten beide helften in 1 doos, is gloof ik orgineel voor een zip bestemd. De diameter is 134mm en de evo vario kan op een dikke as en ook op een as met groeven........
 
Back
Top