Party Poker - (no-)Limit Texas Hold-em

Status
Not open for further replies.
Bullshit, die gast had niks, behalve een pairtje 6e, hoe kan je in godsnaam dan meegaan met zo'n ( imo ) behoorlijke pot....

Een pocket pair voor de ander hoger dan de 6 was al genoeg, en wachtte op een flush, daar kon hij ook echt niet op inzetten, dat moest dan puur geluk gaan worden....

Helaas was dat dus het geval, zeg nou zelf, had je zelf meegegaan met je paartje 6e voor zoveel geld? :D

Ik snap het niet.. ik snap het echt niet... ik snap ook niet waarom ik de pot dan niet gewoon win, omdat hij zo slecht speelt... Waarom moet zoiets nou weer beloond worden?? KK party poker en al die andere kut pokersites..
 
Je hebt gewoon niet agressief genoeg gespeelt. Je had eerder all in moeten gaan en pre flop veel harder moeten spelen.

Merendeel van mijn handen win ik ook voordat er een showdown komt. Ik keek een keek bij de statistieken en ik had van de 100 gespeelde handen maar 2% een showdown meegemaakt. Het feit dat ze je hand niet zien is ook erg veel waard.

een raise van bijna 2x zijn inzet is niet agressief genoeg.. ?? Hij wist dat ik een hogere kaart had dan hij en daarom had hij gewoon moeten folden..

Preflop had ik mss meer moeten raisen.. maar na de flop heb ik niks fout gedaan.. hij had gewoon niet moeten callen, slaat echt nergens op waarom hij callt.. en dan nog.. dan had ik hem gewoon moeten winnen.. dat was eerlijk geweest..
 
Sharonnnn79 checks
seanpaul21 bets [$64]
Panny3 folds
Nicoborne raises [$164]
Sharonnnn79 folds
seanpaul21 calls [$100]
** Dealing Turn ** [ Jc ]
seanpaul21 checks
Nicoborne is all-In [$90.70]
seanpaul21 calls [$90.70]
** Dealing River ** [ 9c ]

Jij raisde hem na de river maar met 100. Er lag toen 160 in de pot. Als je dan 100 inzet, is dat te weinig voor een fold van zijn kant.

Je had na de river meteen all in moeten gaan ( dus van zijn 64 dollar 250 maken. Dat is dan zo'n 4x zijn inzet, een mooi getal) . En niet die laatste 90 dollar na de turn moeten doen.
 
p.s. waarom wint hij met een boer dan?

Sorry, dacht dat zn 2e kaart een boer was, maar dat was een 7:)


En stephan, waarom moet zijn raise hoger zijn, hij zou bij wijze van spreken al bij 1$ al moeten folden preflop, zo'n kuthand had die..

en die suited connectors gedoe, daar heb je in 9 van de 10 gevallen niets aan. hier kan je alleen als je positie mee hebt, eventueel spelen, anders niet..


en dat die aars dan gewoon zn flush vind, dat is gewoon een naaistreek:)
 
Hij heeft gewoon telkens te weinig ingezet. Daar komt het op neer. Pre flop te weinig en na de flop te weinig. Een re-raise moet indruk maken, en dat is niet de minimale raise erboven op gooien. Dan doe je 3 a 4x zijn inzet.
 
Hij heeft gewoon telkens te weinig ingezet. Daar komt het op neer. Pre flop te weinig en na de flop te weinig. Een re-raise moet indruk maken, en dat is niet de minimale raise erboven op gooien. Dan doe je 3 a 4x zijn inzet.

Klopt, als je wilt bluffen, maar dit is zo'n hand en flop dat je juist mensen mee wil krijgen, omdat AA gewoon 2 heerlijke kaarten zijn imo.
 
Dat is echt de meeste gemaakte fout. Met die hand wil je geen mensen meekrijgen. Want meer dan een paar maak je eigenlijk nooit met AA. De kans is gewoon te groot dat de tegenstander beter hand maakt.

AA moet je echt nooit tot de showdown uitspelen. Tenzij je een set maakt oid.
 
Tis idd pre-flop verkeerd gegaan. Daarom vind ik pocket azen gewoon kut spelen. Als de flop verkeerd is, wat ie ook is 9 van de 10x. Kan je je azen weg leggen. Net als pocket vrouwen. Komt er 1 koning op tafel ben je gelijk de lul. Met pocket koning heb je naar mijn mening de lekkerste pocket in handen. Liefst speel ik met A/K.

in hoeverre kan een flop nou kut zijn met pocket azen, de kans dat een ander meer dan een paar flopt is echt niet zo hoog. slechts 1 op de 3 keer heb je wat aan een flop. overigens ak en kk verkiezen boven aa is echt vreemd.
 
Jullie kunnen echt schreeuwen dat ik niet genoeg raise.. en dat is misschien wel waar.. maar die $100 had hij nooit kunnen en moeten callen.

Dat is een feit. En $100 is wel $100 dollar.... dat is wel veel.. en dat zou ik never nooit gecald hebben met een top pair met kutkicker..

Reken wel even dat hij 64 inzet en ik daar nog eens 100 bijneer tel... hij moet er dus vanuit gaan dat ik meer heb en dat ik niet bluf, want dan zou ik die 64 nooit kunnen reraisen..

Mss heb ik te weinig gebet.. maar ik wilde hem ook mee hebben.. je kan zien dat hij minder heeft doordat hij hem alleen calt.. als hij reraist all-in na die $100 raise.. dan zou hij een betere hand hebben...

mss dat ik daarom ook wel niet all-in ben gegaan, omdat hij toch een set had kunnen floppen...



conclusie... is niet dat ik slecht gespeeld heb, maar dat het een ongelooflijke bad beat is.. en hij never nooit die flush had mogen hitten... never nooit runner runner klavers... dat is tegen alle kansverhoudingen in...

op de turn een klaver ok.. maar dan op de river ook nog.. dat slaat echt helemaal nergens op..

zo denk ik erover en met het feit dat ik agressiever had moeten spelen heb je dan niks te maken.. ik had hem gewoon moeten winnen..

Het is helemaal niet zo dat het geldverlies mij nou diepongelukkig maakt, maar dit soort dingen gebeuren te vaak online... en ik heb daar genoeg van..

ik ben echt genezen van het real money pokeren op internet.. wat een zooi..
 
Dat is een feit. En $100 is wel $100 dollar.... dat is wel veel.. en dat zou ik never nooit gecald hebben met een top pair met kutkicker..

Misschien is 100 dollar voor hem niet veel. Je zit ook aan een grote tafel, dus je kan verwachten dat tegenstander nog wat achter de hand heeft.

En ja, hij had moeten folden, maar als jij beter had gespeeld had je wellicht gewonnen.

Ik speel ook niet meer op internet, veel te rigged. Liever in real, dan win ik ook meer.
 
Inderdaad, mischien was het wel iemand waarvoor die 100$ maar een beetje kleingeld was, you never know.

In ieder geval heeft hij een erg groot risico genomen, en verdomt dat hij hem nog heeft gewonnen ook... :X
 
in hoeverre kan een flop nou kut zijn met pocket azen, de kans dat een ander meer dan een paar flopt is echt niet zo hoog. slechts 1 op de 3 keer heb je wat aan een flop. overigens ak en kk verkiezen boven aa is echt vreemd.

Ik vind het niet vervelend om AA in me handen te krijgen, maar speel zelf lekkerder met KK en AK. Zit tussen de oren denk :p
 
Klopt, maar ik kom gewoon te vaak te tegen dat een AA gewoon keihard wordt afgestraft. Gisteravond ook op Eurosport. AA all in, wordt gecallt met 5/6 suited. Straat op de flop...afgelopen. Heb gewoon een scheit hekel aan pocket aas :p Leg ze nog net niet weg :+
 
NicoSRsport, ik denk hetzelfde.

Ben zaterdag op Party & Everest ook kk hard gepakt steeds door mensen met ontzettende kuthanden... Net of die computer genereert dat zij GIGANTISCH achterstaan en ze daarom runners geven.. In jou geval vind ik het ook bullshit van de andere members dat jou raises te laag zouden zijn... Als hij zijn pot-odds zou berekenen moet hij direct concluderen dat hij met die klaver zooi van hem nooit had mogen callen...

DAT vind ik dus zo vreemd aan PartyPoker e.d. Ik speel ook niet meer online.
Vanavond 20.00uur in HC Amsterdam doe ik mee aan een 50+10 Pot Limit met 60 deelnemers... Hoop dat het vanavond lekker gaat, heb er in ieder geval zin in!

Begrijp je keuze, kap online.
 
Klopt, maar ik kom gewoon te vaak te tegen dat een AA gewoon keihard wordt afgestraft. Gisteravond ook op Eurosport. AA all in, wordt gecallt met 5/6 suited. Straat op de flop...afgelopen. Heb gewoon een scheit hekel aan pocket aas :p Leg ze nog net niet weg :+
Was het niet AA tegen 66 en er viel een 6 op de flop? Phil Ivey had die 66 geloof ik. En die spanjaard AA? Die commentator zei ook al gelijk. Dat die raise van AA te weinig was. Als het meer was geweest had Phil Ivey nooit gecalled met 66. Maar doordat die spanjaard actie wou op ze AA gaf hij andere een kans :)
 
Over een uur ga ik los.
Pot Limit €50+10 60 deelnemers..

Ik maak hier wel ff een verslagje als ik weer thuis ben!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top