Party Poker - (no-)Limit Texas Hold-em #2

Status
Not open for further replies.
Nee net niet itm, ging met pocket 8 onderuit tegen pocket 10.
Stond er wel goed voor maar verloor van iemand die short stacked allin ging, ik had AK suited en hij natuurlijk weer AA.
Toen had ik nog maar 3000 over oid, en toen ging ik allin met die 8´en, ik was bigblind en iedereen callde, toen knalde ik hem allin en de laatste callde me pas.

Helaas
 
Ik heb me een tijdje geleden ook maar ingeschreven. Maar ik verwacht er ERG veel goudzoekers.

Nickname??
Mijne is gewoon Murphy

Daarom moeten we ons onderscheiden van de rest :W en hun een pak slaag bezorge haha

Vanavond trouwens een toernooitje met ongeveer 20 man, 10euro buy-in + optie om 1x te re-buye.
 
Hmm, de volgende keer toch maar niet met J6 pre-flop folden :X

[ir]http://home.quicknet.nl/qn/prive/rjm.berk/blapoker.jpg[/ir]
 
Pfff, gister toernooi'tje 10 eu buy in.

Waren nog met ze 3e over, in de big blind krijg ik K/10 suited klaver, leuke hand om te spelen met ze 3e dus, ik maak een raise van 3x de big blind en krijg 1 man mee.....

Flop: 3/8/Q van klaver! Ik flopte dus al bijna de hoogst mogelijke combinatie en maakt een kleine bet waarop ik gereraist werd door me tegenspeler....

Tsja, wat denk je dan, heeft hij A/Q? Flopt hij ook ze flush? In het laatste geval zou hij dan echt de A hebben van klaver?

Zo'n bizar kleine kans dus maar allin en meteen een call, wat showt hij? A/3, waarvan de A dus de klaver A was en een 3 van ruiten....

Wat komt er op de turn? Precies meteen een klaver.... :X

Waarom call je zowiezo al een raise met A/3, verdomme... :p
 
Als hij een dikke stack had kon ik het begrijpen, met 3 man spelen en iemand maakt een dikke raise, grote kans dat er iemand afhaakt waardoor je eigenlijk "headsup" komt te spelen en dan is elke A goed.
Maar dat zou dan preflop enigzins te begrijpen zijn, na de flop zou ik weggooien

Mja wel gepest :p
 
ppzc2.jpg


Blijft lekker dit... :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top