Party Poker - (no-)Limit Texas Hold-em

Status
Not open for further replies.
Hoe meer je erover na gaat denken, hoe meer er in het spel zit. In het begin denk je; "oh tof ik weet dat een flush hoger is dan 2 pair, ik KAN pokeren". En zelfs dan kan je winnen. Want die Ellen ten Damme kwam echt zo fuckin dom over in die finale, Johnny moest haar nog telkens shit uitleggen. En toch komt ze in zo'n toernooi door geluk en tight spelen verder dan Marcel en de wereldkampioen van 2005
 
dan heb jij nog niet veel met deze blinds gespeeld (2, 4).. want dan leg je soms echt wel goede handen weg... als iemand onbenullig raist. dan is het gewoon teveel om te callen..

ik wil niet zeggn dat het van die speler een goede zet is, juist niet. maar er zijn gewoon genoeg spelers die toppair niet folden. ik speel trouwens uberhaupt nooit limit.
 
Ik zie het nut van $90 erin gooien, met 25% kans op een flush, niet. En iedereen had moeten weten dat Nico meer had dan een pair 6'en..

*edit* voor de river zelfs. Dat maakt 12,5% kans. En dan een bet van $100 callen :rolleyes:

Het is dat hij cashleader was aan die tafel. Anders had ik die suited connectors niet eens gespeeld..

Het slaat gewoon helemaal nergens op. Ik heb vaak zat een flush draw gehad op de flop al .. op de flop al 4 dezelfde.. en dan krijg je vaak je flush nog niet eens als je hem calt.

Hij had top pair met waardeloze kicker.. en maar 3 klavers.. hij zou runner runner klavers moeten krijgen.. en dat gebeurde dus ook... :X

Ik vertrouw het echt voor geen meter.. Het is altijd hetzelfde.. ik verlies dit soort potjes altijd..

Je kan gewoon geen 100 dollar callen wetende dat je ver achter staat.. dat doe je toch niet?!

Edit: ik ging all in.. omdat de kans maar klein was dat hij zijn flush zou krijgen..... veel groter dat ik hem zou winnen, maar dat mocht weer eens niet gebeuren.. Ik ben het zat.. ik stop met pokeren op internet.. Vertrouw het gewoon niet meer..
 
En mensen, referal links zijn niet toegestaan, dus post ze ook niet. Als je echt een goeie link heb voor je medemember kan je hem ook posten zonder je referal code.
 
@ Nico. Ik vind dat jij ook wel riskant te werk gaat. Stel iemand hit zijn trips op de flop of 2 pair. Dan had je ook het nakijken met je pocket rocket. Maar ben het wel 100% met je eens dat die kerel gewoon had moeten folden.
 
Hoe dan ook, het is een zware badbeat.Kut voor je, ik begrijp je gevoel wel... Ik doe nu gewoon als t me uitkomt zon freeroll tournooitje, savonds om kwart voor 10. Kost niets, maar toch lekker pokeren voor iets...
 
mee eens idd.

Dit is niet me complete bankroll... Ik had ongeveer 2k om mee te spelen....

500 big blinds dus.. dat is ongeveer de standaard om aan te houden..

Maar ik heb teveel badbeats...

En idd, als hij zijn trips gehit had.. dan was het vervelend geweest. Maar vertellen jullie mij dan eens hoe ik het anders had moeten spelen..
 
Dit is niet me complete bankroll... Ik had ongeveer 2k om mee te spelen....

500 big blinds dus.. dat is ongeveer de standaard om aan te houden..

Maar ik heb teveel badbeats...

En idd, als hij zijn trips gehit had.. dan was het vervelend geweest. Maar vertellen jullie mij dan eens hoe ik het anders had moeten spelen..

ik meen dat het 1000x de bb is als richtlijn, maar is ook persoonlijk natuurlijk.
enige manier waarop je deze pot had kunnen winnen(achteraf) is peflop allin maar dat is een zet die ik zelf ook niet had gemaakt. die 67 had die ander dan wel weggelegd lijkt me.
Misschien dacht die dude dat je ak had ofzo, a6 zou je niet mee reraisen preflop. In zijn situatie had ik jou preflop op een laag/middelhoog pocketpair gezet
naar mijn mening is de samenloop van omstandigheden gewoon heel gierig en had je dit op geen manier kunnen winnen, dus in die zin kan je jezelf dit niet aanrekenen. denk overigens niet dat die dude na de flop op die runner runner speelde, tenminste dat mag ik toch hopen aan zo'n tafel.
 
Je had IMO meer moeten raisen pre flop. Er werd 14 geboden en hij verhoogde naar 24, dat was IMO te weinig.

BB was 4. Die gast raised met 10 en jij gaat er 'maar' met een minimale raise van 10 overheen. Ik speel vrij agressief en doe dan meestal 3 a 4x de laatste raise. Ik zou naar 40 of 50 gegaan zijn, in plaats van die 24.

En na een tijdje was 100 bieden op een pot die groter was dan dat ook zinloos. Je moet om hem te laten folden eigenlijk altijd meer beiden dan de pot.
 
Last edited:
Tis idd pre-flop verkeerd gegaan. Daarom vind ik pocket azen gewoon kut spelen. Als de flop verkeerd is, wat ie ook is 9 van de 10x. Kan je je azen weg leggen. Net als pocket vrouwen. Komt er 1 koning op tafel ben je gelijk de lul. Met pocket koning heb je naar mijn mening de lekkerste pocket in handen. Liefst speel ik met A/K.
 
Tis idd pre-flop verkeerd gegaan. Daarom vind ik pocket azen gewoon kut spelen. Als de flop verkeerd is, wat ie ook is 9 van de 10x. Kan je je azen weg leggen. Net als pocket vrouwen. Komt er 1 koning op tafel ben je gelijk de lul. Met pocket koning heb je naar mijn mening de lekkerste pocket in handen. Liefst speel ik met A/K.

jij hebt liever pocket Koningen dan pocket azen?? en wat als er een A op tafel komt na de flop? zit je daar met je KK...

pre flop had ik misschien meer moeten raisen.. maar hij had gewoon moeten stoppen na die reraise van 100..

hij gaf zeg als argument: to many outs.. :X
 
ja lekker makkelijk, to many outs:S, de enige out die die had was een flush een 6 en een boer, nja sorry hoor, maar zo heb je met 7,2 in je hand ook genoeg outs:L

vind het een beeetje vaag dat je met zoveel geld , op zo weinig kans meegaat.. dit KAN eigelijk alleen maar als je er zeker van bent, dat er gewoon een flush op tafel komt.
 
ja lekker makkelijk, to many outs:S, de enige out die die had was een flush een 6 en een boer, nja sorry hoor, maar zo heb je met 7,2 in je hand ook genoeg outs:L

vind het een beeetje vaag dat je met zoveel geld , op zo weinig kans meegaat.. dit KAN eigelijk alleen maar als je er zeker van bent, dat er gewoon een flush op tafel komt.

ja en hoe kan je daar zeker van zijn als je nog 2 klavers moet uit 2 kaarten.. slaat gewoon helemaal nergerns op.. ik vertrouw het echt niet..

Ik vind het heel raar.. ik was ook absoluut verbaast toen ik zijn kaarten zag...

p.s. waarom wint hij met een boer dan?
 
ja lekker makkelijk, to many outs:S, de enige out die die had was een flush een 6 en een boer, nja sorry hoor, maar zo heb je met 7,2 in je hand ook genoeg outs:L

vind het een beeetje vaag dat je met zoveel geld , op zo weinig kans meegaat.. dit KAN eigelijk alleen maar als je er zeker van bent, dat er gewoon een flush op tafel komt.

Bullshit, die gast had niks, behalve een pairtje 6e, hoe kan je in godsnaam dan meegaan met zo'n ( imo ) behoorlijke pot....

Een pocket pair voor de ander hoger dan de 6 was al genoeg, en wachtte op een flush, daar kon hij ook echt niet op inzetten, dat moest dan puur geluk gaan worden....

Helaas was dat dus het geval, zeg nou zelf, had je zelf meegegaan met je paartje 6e voor zoveel geld? :D
 
Je hebt gewoon niet agressief genoeg gespeelt. Je had eerder all in moeten gaan en pre flop veel harder moeten spelen.

Merendeel van mijn handen win ik ook voordat er een showdown komt. Ik keek een keek bij de statistieken en ik had van de 100 gespeelde handen maar 2% een showdown meegemaakt. Het feit dat ze je hand niet zien is ook erg veel waard.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top