Opvolger Half Life

Laten we het dus over het spel houden, ipv van hoe hem te downloaden, steam te omzeilen en dat soort dingen.

Bij voorbaat dank...
 
Remco 4 Life said:
Beter gaat iemand meer screens of info geven :) Wil welles weten hoe het speelt op een wat cheap ass computer:)

kurei: Op wat voor systeem draai jij het? Zo te zien niet @ ze hoogst iig:)

bijna alles staat op high, het ligt aan de screenshot, en AA staat uit
 
Freezer said:
Laten we het dus over het spel houden, ipv van hoe hem te downloaden, steam te omzeilen en dat soort dingen.

Bij voorbaat dank...

mjah was meer bedoeld van volgens mij zijn al die mensen hem voor piet snot aan t downloaden. Excuses.

Denk dat ik binnenkort maar een dvd brander ga kopen zodat ik t eindelijk kan spelen. Mijn dvd speler is gewoon redelijk aan zn eind. :|
 
Idd, dit is wel te erg computern3d hoor Henk. Maarja, heb zelf ook van die tijden gehad hoop wel voor je dat je er ooit vanaf komt :* Of je moet reviews e.d. gaan maken voor TMf Gamezone 8P
 
Mol said:
Idd, dit is wel te erg computern3d hoor Henk. Maarja, heb zelf ook van die tijden gehad hoop wel voor je dat je er ooit vanaf komt :* Of je moet reviews e.d. gaan maken voor TMf Gamezone 8P

Je mamma, omdat ik hl2 snel uitspeel ben ik addict.. met hl2 mag dat gewoon :p
 
Last edited:
Ik heb em ook. Is redelijk tof spel. Op stage pc liep hij best okee met alles op low. Rond de 50 fps. Is een goed schrale budget pc (celeron 2.8 1024 ram en radeon 9200) dus op meeste systemen moet het wel het okee draaien. Jammer alleen dat het kopieeren van dvd naar hd gvd een uur kost, heeeeeeel veeeeeeel kleine files :p
 
Back
Top