Opvolger Half Life

ik ook nu, denk idd dat het hem niet is, zou verwachten dat die 3x zo groot was en 10x zoveel mensen hem zouden downloaden :?
 
Rudy_W said:
hij is een 3,93 gig geloof ik, dvd neem ik dus aan :+

Hij is uit op 5 cd's post zo pic :*

edit:

hl2retailbox_9.jpg


Sorry van size
 
Als dit net zo'n impact zal hebben als Half-Life (1) toen in 1998, zou dit wél eens hét spel kunnen worden.

Half-Life had zulke vette levels, maar vooral het verhaal was ook bijzonder sterk. Ik mag het nog steeds graga spelen.

Maar HLII moet ik ook hebben, al zal ik wel een andere pc moeten gaan aanschaffen.
 
QuickSilveR85 said:
Half Life 2 is echt een hel ander spel als cs. Ik moet dat spel wel hebben iig. Ik hoop niet dat we weer van die rare levels hebben op die alien planeet want die sloeg op niets. Gewoon aardse levelsetc. ik ben benieuwd. De graphics zijn misschien beetje opgeluikt @ screenshots maar ik heb filmpjes gezien en daar zag het er ook flexuit.
Halflife is ook geen CS, CS is een mod van halflife, er komt ook een CS2 uit voor halflife2..
 
Beter gaat iemand meer screens of info geven :) Wil welles weten hoe het speelt op een wat cheap ass computer:)

kurei: Op wat voor systeem draai jij het? Zo te zien niet @ ze hoogst iig:)
 
ik heb hem...maar heb er geen kut aan.

1. Mijn dvd drive kan de dvd-rom waarop hl2 staat niet lezen. Dus image gemaakt bij een vriend,gemount en geinstalleerd. Dus 1 uur verder.
2. Steam activeren..tjah heel leuk jammer dat al de steam servers zijn overbelast en je bij je activatie een mooie error krijgt van: failed to connect to master server. Tot morgen wachten dan maar.

Heb je een spel gekocht voor 60 euro...en dan krijg je dit soort gezeik.

Leve valve en leve steam :L :|
 
Back
Top