Opvolger Half Life

Vissa

PB Guru
Yo peeps :)

( Dit is al het 3e game topic , ik zou het beter vinden 1 groot game topic te maken maar das niet mijn keus )

Half Life 2 is dus uit op best Buy

Ik zat met smart op deze game te wachten aangezien ik de eerste delen super vet vond :)

Ik ben benieuwd of iemand hem al binnen / besteld heeft aangezien hij Morge officeel gereleased word en geactiveerd word ( zie bron )

Dus houd het clean , ga niet vragen waar je hem kan downloaden etc :)

Bron:

http://www.megagames.com/news/html/pc/halflife2availableatbestbuynow!.shtml

Ciao!
 
Advertisement - register to remove this

Dit spel lijkt me zo kicke jonge ...
Alleen denk dat me PC het niet aankan :L
Kan iemand me vertelle wat voor processor je er voor nodig hebt?
Denk wel hoger dan Pentium II :rolleyes: hehe
 
Het schijnt dat de makers ervan de game ook hebben gemaakt voor low end machines . tuurlijk het hoogste zal de kwaliteit van Doom3 overschrijden of ong gelijk zijn , dat kan mijne ook niet aan :p

Edit: Kijk eens aan :) ok het zal niet het mooiste uit dit gloedje nieuwe game halen maar het is zat om er van te genieten :)

1.2 GHz Processor
256MB RAM
DirectX 7 level graphics card
Windows 2000/XP/ME/98

:D Eindelijk een producer die een beetje rekening houd met lage systemen
 
LATEST VALVE NEWS




Half-Life 2 For Sale?
November 13, 2004, 4:57 pm · valve

If you have purchased a copy of Half-Life 2, we are sorry you are still waiting to play. This is not Valve's choice. Vivendi is insisting that the game has not yet been released, and has threatened that Valve would be in violation of its contract if we activate the Half-Life 2 Steam authentication servers at this time.

Thanks for your patience and we will update you when we have more news to share.
 
je kan misschien hl2 kopen, maar niemand kan het spelen tot 9 uur morgen ochtend , dan word het zeg maar ge-activeerd. ik kreeg het gratis bij me vid kaart ;D
 
Kurei said:
je kan misschien hl2 kopen, maar niemand kan het spelen tot 9 uur morgen ochtend , dan word het zeg maar ge-activeerd. ik kreeg het gratis bij me vid kaart ;D

Klopt staat ok in de bron :)

Alsk geld teveel had hadk em morge gelijk gehaald:)

Edit: Omg vraag em gewoon voor kerst!!!:D
 
heb source al gespeeld en half life 2 lijkt me ook niet echt veel bijzonders. Source vind ik ook maar een kut spel. Het ziet er mooi uit maar het mikt schraal...beter 1.6 met echt aimen...
 
Remco 4 Life said:
:D Eindelijk een producer die een beetje rekening houd met lage systemen

Source is toch gewoon zelfde engine als hl2? Zo ja dan zou ik er niet van uit gaan dat het lekker draait op zo'n cheap systeem. Maatje van me had al aardig moeite met 1800+, 512 ddr en een nvidea 5600 met 256 ram. Hij gaat iig een nieuw systeem voor hl2 kopen..
 
Z-town A3r0x said:
heb source al gespeeld en half life 2 lijkt me ook niet echt veel bijzonders. Source vind ik ook maar een kut spel. Het ziet er mooi uit maar het mikt schraal...beter 1.6 met echt aimen...

pff anders ga je ff counter-strike vergelijken met half life 2...zijn 2 compleet verschillende spellen :| Source is geen spel..het is een engine. En 1.6 is ouwe zooi. :L
 
Wat screens , damn it looks good

914642_20040805_screen002.jpg

914642_20040510_screen004.jpg

914642_20040510_screen003.jpg

914642_20040510_screen001.jpg

914642_20040510_screen001.jpg
 
Ziet er iets te mooi uit.. ik hou het wel gewoon bij Condition Zero..
*edit* nu ik mn post terug lees kom ik niet helemaal over zoals ik over wou komen.. ik bedoel dus.. hou het gewoon simpel.. nie TE mooie graphics want dan word het alleen maar lastiger spelen.. gewoon snel en simpel das het leukst vind ik..
 
Half Life 2 is echt een hel ander spel als cs. Ik moet dat spel wel hebben iig. Ik hoop niet dat we weer van die rare levels hebben op die alien planeet want die sloeg op niets. Gewoon aardse levelsetc. ik ben benieuwd. De graphics zijn misschien beetje opgeluikt @ screenshots maar ik heb filmpjes gezien en daar zag het er ook flexuit.
 
Het spel is gewoon 1 van de mooiste ( moet het worden ) op dit moment , daarom stelde Valva ( maker ) het steeds uit , ook omdat het spel eerder voor de helft gehackt was

Graphics zullen ligge op Doom 3 niveau , maar zoals je al ziet , om het spel te spelen ( tuurlijk niet @ hoogste stand ) heb je een niet Te snel dingetje nodig , maar om te genieten moet je netzoald Doom 3 toch aardig systeempje hebben :)

Het vetste lijkt me het wapen: Graphity gun :) dan kan je allerlei dingen oppaken en wegsmijten :D
 
heb m net geinstalleerd (steam's being a bitch) nieuwe gfx is binnen (xt800 xtreme) dus blazen maaaaarrrrr!

ohohoh.. wat is dat ragdoll effect vet als je iets tegen m aan pleurt!
 
Chyston said:
Ziet er iets te mooi uit.. ik hou het wel gewoon bij Condition Zero..
*edit* nu ik mn post terug lees kom ik niet helemaal over zoals ik over wou komen.. ik bedoel dus.. hou het gewoon simpel.. nie TE mooie graphics want dan word het alleen maar lastiger spelen.. gewoon snel en simpel das het leukst vind ik..

wat een bullshit :X
 
Back
Top