MotoGP & WSBK 2013

Fuck was het dit weekend in assen? Compleet gemist, hoe heeft Kervin Bos het gedaan (ex scooterracer en SFforum-lid) in de supersport met zijn wildcard?
 
Daarnaast had hij een 'jumpstart' waardoor hij in ronde 4 (p14) een drive-thru moest doen...

kervinbosnl_20110418_1268020431.jpg
 
Gewoon via newsgroepen downloaden. Gratis en fijne kwaliteit. Of je moet het echt live willen kijken.... dan kan ik jullie niet helpen.
 
Ik kom op motorforum regelmatig een link tegen, dat je gewoon live online kunt kijken.
Irritante is alleen dat er nooit een vaste link voor is, en dat het meestal pas vlak voor de race bekend word, je moet echt toevallig tegen komen.

Verder download ik ze ook meestal een dag later via een nieuwsgroep, ideaal:)
 
niet live maar wel op youtube laatste koers in Portugal, andere zijn ook te vinden:



[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Z94hRKMMAFE&feature=share"]YouTube - Los MiniBikers - Capítulo 2x03 - Portuguese Grand Prix[/ame]
 
Gewoon via newsgroepen downloaden. Gratis en fijne kwaliteit. Of je moet het echt live willen kijken.... dan kan ik jullie niet helpen.

ohhhh...nieuwsgroepen...ik dacht een link naar voor noppes bbc online oid.
 
Ik hoop dat er niemand meer naar de TT gaat volgende maand.
Laat die Dorna maar stikken met zn uitzendrechte heelde sport naar de kloten helpen dat is enigste wat ze willen!!!!
 
Wat is dat nou weer? haha, mafkees.


Natuurlijk moet Dorna geld verdienen door bv uitzendrechten te verkopen, niet meer dan logisch toch.
Rtl7 moet niet gieren. Voorheen pakten ze het ook verkeerd aan... samenvattingen een uur na de race uitzenden, of zelfs de week erop.
Met F1 doen ze het prima. Maar als ze zo gaan lopen stuntelen met de motogp, natuurlijk gaat men het dan op bbc kijken! Dat is live, en echt een 100x beter programma.

Het enige jammere aan dorna a.t.m vind ik de (alweer) overstap naar een andere motor inhoud.
 
Back
Top