MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
Leuk voor de gevechten, als ie mee kan komen:)


Ik hoop toch dat edwards nog een keer wat gaat behalen in de Gp, hem gun ik t wel
 
ben allang blij dat er weer een machine meer op de grid staat:)

nu hebben we dus 5 ducati's, 4 yamaha's, 2 suzuki's, als het goed is 7 Honda's en 3 kawasaki's. maar die laatste 2 is nog ff afwachten;)

Jorge Martinez wil met Elias een 3de kawa krijgen en dan in 2010 met Bautista een 4de kawa. laten we het hopen.
 
Terug van vakantie. Even alles updaten.....Stoner er weer af :(
Stoner/Rossi is al saai, maar zo alleen Rossi is nog minder fijn.

Hopelijk de laatste wedstrijden? nog wat strijd ipv vallen.

Volgend jaar alles op B.
 
Nou vanavond dus de trainingen gezien van Indianapolis.
hele weekend waarschijnlijk niks dan regen, dus we krijgen weer niet veel soeps te zien.
de baan is behoorlijk gevaarlijk vanwege de vele soorten asfalt, het geklaag begint alweer en terrecht hoor, naar wat ik gezien heb.

dit is trouwens ook echt een baan van niks, zit helemaal geen uitdaging in volgens de rijders. alle stukken baan zijn veel te kort met krappe bochtjes.

en tjaa dat West dan bovenaan staat, vind ik niet vreemd. de omstandigheden waren echt gevaarlijk.
 
Tijden van de 125 zijn bijna hetzelfde als die van de koningsklasse :X Gaar baantje idd met kleine krappe bochtjes... dan krijg je dus idd dat de 125 goed tot zijn recht komt hier.
 
ja precies, al waren de omstandigheden onder de GP wel weer wat moeilijker dan tijdens de 125, er viel weer regen en op het laatst niet zo'n beetje ook.

helaas zonden ze de 250 niet uit, maar dat waren toch arme jongens als je zag hoeveel plassen er op de baan stonden.
 
Die Hayden...damm die glijd wel mega bruut :W Hoppelijk blijf het droog vandaag, denk het persoonlijk van niet.
 
gvd wat een ellende daar in Amerika.
250cc start is verplaatst tot na de GP. net alsof die gaan rijden met dit weer. tis weer hetzelfde liedje als vrijdag.

nja maar afwachten tot half 9 of er nog iets wordt gedaan, ben bang van niet, maar hoop dat ik ongelijk heb.
 
Hoeveel miljoenen zal dat kosten man...een moto GP wedstrijd aflassen, ben er best benieuwd naar eigenlijk :+
 
Aflassen doe je misschien met metalen, maar een wedstrijd wordt afgelast/afgelasten :*

Verder is die baan gewoon een dikke schijtbende. Lijkt wel een go-kart circuit.
 
Vreemd dat er geen risico-analyse is gedaan toendertijd.. Je weet dat als je een wedstrijd in dit jaargetijde gaat doen, er de meeste kans op een orkaan is (orkaan-seizoen).

Jammer van de 250cc.. hoe gaan ze dat nu weer oplossen dan :? :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top